Hallå....

Datum: 2008-08-16 Klockan: 23:54:09 Kategori: Allmänt

...Vi är åter hemma. Skulle ha stannat till imorgon men hade inget boende... Vi hade bara bokat till idag och tanken va att vi skulle ha sovit efter vägen hem eller kanske sovit hos M. Nu träffade vi aldrig honom eftersom han va på jobb... Känns jäkligt besviket att ha åkt så många mil å inte fått träffa han men kanske finns det en mening med allt,

Vi har haft en underbar resa jag å Daniel. Vi har gjort så mycket på några dagar som ja inte upplevt innan å ja e så tacksam att han får mig att våga nya saker och att ja får lära mig nytt å uppleva saker....

Det kommer att komma bilder och små historier om denna resa det lovar jag men inte ikväll... ja e trtt å helt slut i kroppen efter många å långa mil i bilen... många promenader å upplevelser å just nu vill ja bara krypa ner i sängen å SOVA... nåja läser nog lite oxå.....

Fy nu e ja så yr i skallen så ja vet inte va de e.... Tänker på alla underbara fåglar å va gärna ja hade velat bo nära fågelparken så ja kunde gå å prata med fåglarna så de lär sig värmländska.... ;-)


Kommentera här 1 st

Kommentarer
jayne

Godmorgon och välkommen hem!!!

Hopaps ni haft en supertrevlig och avkopplande resa nu!!! Skönt att få komma bort så där... Jag är sugen på en kort resa..en weekend resa med maken... får väl se vad man kan hitta under hösten.

Steg ja...idag blir det LUGNT.... får ta en promenad senare men..komme rnog icke upp i 10 000 steg idag..tror jag inte, men.. ja ja ja..man ska väl vara positiv..

Ha dte gott

2008-08-17 @ 10:03:48
Länk: http://jayne.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: