Igår...

Datum: 2008-08-26 Klockan: 12:03:13 Kategori: Allmänt

Låg ju ja stora delen av dagen.. helt utlsagen av min migrän... fan ja bara gnäller å nu ska här gnällas än mera....

Matlådan stod där i kylen å tittade bedjande...

-SNÄLLA ät mig.. ja e god!

Ja hade köttbullar å potatis å gräddsås samt en låfa med kassler å potatis... God mat i bägge... MEn ja gillar inte å värma mat... ja gillar INTE å äta ensam.... De smakar liksom inte som nylagat eller tillsammans med någon annan....

Så när ja e själv går ja där å småäter å "glömmer" bort att äta...

Igår åkte ja ner till min favvo restaurang... Thai mat... buffe... underbar mat. Frågade sambon om han kunde komma ifrån. Men ack nej han skulle hämta bilen så nej... men ja åkte ändå....

På kvällen frågade Daniel va de inte trist att åka dit själv å äta.....

Jo svarade ja de va skittrist. Man tar sin tallrik... äter.... de går ganska fort när man inte har nån att prata med, visst maten ska tysta munnen men ja ni vet... man sitter där SJÄLV vid ett stort bord å andra sitter tillsammans å tänker stackars henne som får äta ensam... som när man någon gång sett en ensam person komma in å sätta sig i en biosalong å se en film ensam.... TRIST... man tänker har hon ingen som kan följa med?? Tanken finns inte att hon kanske alt att gåsjälv.

Ja hade inte valt att gå själv. Ja hade gärna gått tillsammans med någon. De hade varit godare och trevligare. Men ja känner ingen å har ingen att fråga.... Så för min del va de inte självvalt.

Idag står samma lådor å tittar bedjande på mig och idag SKA ja äta en av dom..... ikväll har sambon önskat stuvade grönsaker potatis å korv å de kommer smaka helt underbart.....

Kommentera här 7 st

Kommentarer
oscar ahmetbasic

eller hur !!!!!! haha skitnajjs liksom! och de på csn e dolda homofobisar tror ja elle så e de allmänt helt efterblivna! har inte fått mina pengar än! kul att plugga utan ha råd att köpa böcker or not! haha ja de e ju tur då isåfall ! haha annars skulle vi få fajtas om tronen men nu gör de ju inget haha :D

2008-08-26 @ 12:10:52
Länk: http://oscarahmetbasic.blogg.se/
Elina

Ja de får vi allt.

2008-08-26 @ 13:54:26
Länk: http://pussan.blogg.se/
jia

ja du småäta..just nu är jag nog bäst p det!men när livet e tungt så tröstar jag mig med mat,inte bramen ..ja...inte vet jag...vem orkar lyssna påen då?man blir ju t.o.m trött på å höra sig själv ju..men men...i bloggen FÅR man GNÄLLA hur mycket som helst!ha en bra dag..

2008-08-26 @ 13:56:03
Länk: http://jias.bloggsida.se/
ina

trist att känna så! jag hade precis likadan känsla i göteborg där min dotter va med en familj i tre dagar men jag var ensam iaf i två av dom. hela dagarna i en främmande stan där finns det så mkt att se o njuta av o med världens mens, och totat ensam o vet ingenting! fy f...! såna ord använder jag inte. men jag tycker synd om dig. dock det har hänt svårare saker här hemma. jag återkommer, måste gå nu! bye bye! kram!:)

2008-08-26 @ 14:16:26
Länk: http://iinnaa.blogg.se/
Elina

Japp det får man allt ta och göra:)

2008-08-26 @ 14:28:21
Länk: http://pussan.blogg.se/
Kattis

Tjo!

JAg kan göra ett likadant fast i vitt och glas.

Det finns samma lika pärlor som de rosa fast i vitt.

Om det kan vara nåt?

När jag gjort såna så är de väldigt poppis.

Kram

2008-08-26 @ 15:00:27
Länk: http://kattis11.blogg.se/
Kattis

Jag hittade den.....hahah

du får läsa alla mina kommentarer,

2008-08-26 @ 15:15:10
Länk: http://kattis11.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: