Ingen bra start alls.

Datum: 2008-08-18 Klockan: 11:32:38 Kategori: Allmänt

På denna dagen. Eller jo den började ju egenligen jättebra.... åkte iväg nu på morgonen för att få massage... UNDERBART å behövligt då ja har så ont. Nu fick ja tyvärr inte börja på spinning för min massör då de skulle bli för påfrestande för nacken men ja ska köpa stavar så cirkulationen kommer igång å träna lite styrka...

Så ringer de från skolan.... De va SKOLSTART idag... jo de visste ja ju men de pratade om studiedAG PÅ FÖRSTA DAGEN SÅ glöm INTE de osv osv... Oskar fick dock en lapp att de startade idag så han åkte imorse.... De var för två veckor sedan när fritids öppnade igen efter semesteruppehållet de va stängt... Så ja missuppfatta allt å fy så pinsamt. Albin åkte dit nu de sista timmarna men August hann ju inte.... Känner mig så dum så fy.... PINSAMT... va e ja för mamma??? Missar sin första dag på nya skolan....

Ska lägga mig å dra nå gammalt över mig nu.

Kommentera här 2 st

Kommentarer
Frajtajk

Haha, kikar in litegranna hos dig med! / Frajtajk

2008-08-18 @ 12:35:23
Länk: http://frajtajk.blogg.se/
tess

Heej. kul att du tittar förbi.

Yes en tess till hihi.

hur är det med dig?

2008-08-18 @ 12:40:09
Länk: http://cutetess.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: