Till en EVA

Datum: 2008-08-29 Klockan: 13:13:34 Kategori: Allmänt

Som skrev en kommentar om mitt tidigare inlägg.....

Du har säkert aldrig mått särsklit dåligt som kan säga till någon att RYCKA upp sig.... Å vad vet du om jag tycker synd om mig själv??? Det ja skrev var en dikt.... å har inget med mig att göra....

Å tycker du ja ser då förskräcklig ut i håret så visst... själv trivs ja å har precis skaffat ny frisyr och vidare kan man inte lösa djupare problem med att byta frisyr....

Nästa gång kan du lämna länk så ja kan svara på ditt inlägg....

Å som sagt RYCK UPP dig.... en kommentar som inte hjälper någon som mår dåligt.

Kommentera här 2 st

Kommentarer
Jenny

Tragiskt.... !!

Har skrivit ett inlägg i ditt förra inlägg.

Kram

2008-08-29 @ 15:30:15
Länk: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Jenny

Den där Eva verkar sitta vid en dator i Karlskoga.. enligt ip-adressen jag fick av dig.

Någon du anar?

kram

2008-08-29 @ 16:27:29
Länk: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: