Tisdag....

Datum: 2008-08-26 Klockan: 11:02:16 Kategori: Allmänt

Har hemskt mycket i skallen just nu samt värk å migrän om vartannat så de e ju inte konstigt ja e helt slut... typ.... Men ja kämpar på. Hemma idag med för att återhämta mig efter all migrän ja haft. Ja har ingen ork å nu all denna oro för skolan så ja ska fatta allt. TUR ja har både Anna å Daniel å bolla med å så hoppas ja få lite kontakt med de ja läser ihop med så man kan fråga å diskutera lite. Sedan lär man väl efter vägen hur de funerar. At läsa å få in de i skallen e inga problem men sedan är de hur man ska utforma å lägga upp arbetet man ska lämna in eller rättare sagt diskussionen å får med referenser osv... Men ja mailade mi lärare så han svarar väl på de där... har bra tid till första deadlinen oxå å de är tur då ja inte fått min studielitteratur ännu. Hoppas den kommer denna veckan för nu vill ja läsa alla perspektiven å välja ut ett att dislutera ikring..... Detta är hemskt intressant å ja tror ja kommer lägga ut lite tankar å frågor här kanske ni oxå får nå att tänka på....

Regnar idag men de känns som de spelar mindre roll... ja e inne å kollar föreläsningar å ja väntar hem min egna dator så kanske ja rent av SER föreläsningen som Oskars skärm vill mörka... ha ha...

PÅ tal om sonen så e de ju LOVE på allra högsta grad men fick i alla fall lite stillsamt prata med han om att sugmärken e inte fint å att han ska säga att sånt vill han inte ha.... eller??? Nope de ville han inte... ideer.... nytt detta med tonåringar så psykologi har man nytta av även där de tror ja absolut.. överallt i livet...

Imorgon har ja ledig dag så tordag kväll ska man iväg.... skönt ja behöver detta....




Kommentera här 5 st

Kommentarer
Kattis

HAllå!

Det har inte varit läge när barnen var mindre, men snart så kanske jag orkar ta tag i det.

Må gott!

2008-08-26 @ 11:27:47
Länk: http://kattis11.blogg.se/
Elina

Jo men om jag ska säga en teori som jag tyckte om var Erikssons teori, fast han går mycket in på de olika faserna med i livet. Han har en del av de som är bra från Freud sen sina egna ideer och om jag inte mins fel så jobbade freud och eriksson ihop tidigare i sina kariärer.

2008-08-26 @ 11:34:36
Länk: http://pussan.blogg.se/
Elina

Jaa jag vet:(

Men orkar inte vara blek som en tand heler, sen har jag fått utslag finaktiga saker på hela hakan mår verkligen skit. så får se vad de säger på vårdcetralen hör ju till bagängen nu med så kanske kan få rätt hjälp och en bra läkare.



Jag jag läste psykologi på gymnasiet i 2 och 3:an så har psykologi A och B

2008-08-26 @ 11:48:30
Länk: http://pussan.blogg.se/
Tove

forulerade mig inte rikitigt bra ..

ja psykiatrin grundas ju såklart på psykologin men psykiatrin intresserar mig mer eftersom jag drar intresset mer åt behandlingar samt dom olika tillstånden som finns.. inte så mkt psykologirabbel i det dvs, om man har kunskap inom psykologin redan :)

2008-08-26 @ 11:49:30
Länk: http://lilltove.blogg.se/
oscar ahmetbasic

nu kan du läsa om de la presis upp ett nytt inlägg:D //oscar

2008-08-26 @ 12:03:38
Länk: http://oscarahmetbasic.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: