Idag ska ni få min lista...

Datum: 2008-12-18 Klockan: 22:39:57 Kategori: Allmänt

Ikväll ska ja göra min lista... den kommer innehålla lite mer än den brukar.... lite tänkvärt kanske...



Jag är så glad att jag är mera positiv
Jag är stolt över att vara ljus
Jag är glad att jag försöker se alla människors bra sidor och deras förmåga istället för att se ner på dom
Alla människor är lika mycket värda oavsett bakgrund det står jag för och är stolt att jag känner så
Jag tycker om alla runt om mig, ålder spelar ingen roll
Jag är stolt över att jag kan se att det finns oraker till andra människors elände
Även om människor begår brott och jag tycker det är hemskt vet jag att det ligger tragedier bakom och att det inte är människor som är friska
Jag är glad att jag inte dömmer människor jag inte känner eller ens har träffat
Jag är så glad att jag inte retar mig på allt som sägs i teve av grannen eller står i tidningar
Jag är så glad att jag lägger min tid på mig och de som står mig nära
Jag är stolt över att jag kommit så långt i livet
Jag är glad att jag vaknar frisk
Jag är så stolt över mina ungar
Jag duger
Jag är bra
Jag är älskad å det känns så fint
Jag är så glad att jag kan finnas där för andra
Fast att jag har ont och inte alltid mår så bra så försöker jag varje dag hitta det positiva i allt
Jag kommer kämpa mera med min kropp så jag får mindre ont



Tack Daniel för att du finns för mig... Du e de finaste ja vet. Å snart har vi varit förlovade ETT år...



Kommentera här 2 st

Kommentarer
Pippi

God Jul och Gott nytt 2009



Kram

Sussie

Önskar er en trevlig helg! Ta hand om varandra!

2008-12-19 @ 10:11:50
Länk: http://nattmorsa.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: