LYCKA!!!

Datum: 2008-12-30 Klockan: 17:47:30 Kategori: Allmänt

Idag har ja gott folk skickat efter en NY kamera... IGEN... bara min tredje i år... Men ja måste fan ha en . Tyvrr kommer den inte förrän i slutet på januari så den blir inte med till Åland... fan de e lite lite synd de... behöver en liten kamera att ta med ja... Joooo sedan så va de såhär... att i katalogen stod de mitt namn på en klänning.....mmmm visst e de lite konstigt. en katalog i massutskick å där på en sida finns en vit liten dröm å de står:

TESS...

Ja va gör man??? Beställer eftersom den e MIN...

Sedan bestälde ja en leksak till mig själv. Som ja efter att ha läst en speciell bok tänkt mer å mer på att ja behöver ha... så nu e de oxå gjort...

Fan i min låda va nöjd ja e nu... kamera... klänning leksak å Barbados på Ålands hav... de KAN knappast bli bättre... LEDIG e ja oxå de e så bra att ja knappt känner att ja har grymt ont i min förbannade skuldra å acel å nacke... den e RIKTIGT bra trots allt hi hi hi...

Man borde kanske ta en sån där försäkring på kamera fan skapet... ska kollade kameror på nätet för några dagar sedan. Ja brukar inte ta någon försäkring ja menar varför... den håller så länge den gör för tusen spänn å ja skit samma... MEN va står de... din egna hemfrsäkring täcker MEN självrisken e dyr.... å TÄNK OM DU TAPPAR KAMERAN I HAVET NÄR DU E UTE Å SEGLAR??? Fy fan vilket skämt de va de frsta min unge gjorde med kamera nr ett.... ha ha ha... Men nej ja tar ingen försäkring å NEJ min son ska inte låna min kamera mera...


Albin med Jensa...

Kommentera här 2 st

Kommentarer
anne

Nyfiken som jag är; vad bidde det för klänning och leksak? :)



Jag tyckte det var litet intressant, din reflektion angående om du blev lurad när det gällde M. Vad fick dig att tänka så? Att han inte fixade att träffas eller något annat? Det är ju sant, man vet ju inte vem man har kontakt med via nätet egentligen.Inte så att jag tror att du blev det, men ändå intressant att du tänkte tanken.

2008-12-30 @ 18:23:19
Länk: http://annnne.blogg.se/
Stefan

Han kommer inte att ha tid att spela eftersom han måste svara på alla mail ;-)

2008-12-30 @ 20:07:07
Länk: http://jalonen.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: