När...

Datum: 2008-12-05 Klockan: 22:07:18 Kategori: Allmänt

...ja kommer hem till min stan på kvällen känns det verkligen som HEMMA.... ljusen lyser underbart fint på Djurgårdsplatån å ja känner att detta är MIN stad.

Att efter en kväll gå igenom BYN kändes såååå TRIST fy för faaan vilken BYHÅLA de e å de står ja för. Ja e lyckligt glad att ja träffa Daniel så ja kan känna stolthet över min hemstad.... Detta är ett hem att trivas i en STAD att vara stolt över.

Va till ÖÖÖREBROOO ikväll... eftermiddagen startade givet hos syrran eftersom hon oxå skulle med. Hon va å handla när ja kom så ja la mig på sidan i soffan... DIREKT hade ja två UGGLOR nedanför soffan som tittade å undrade om de fick lägga sig hos mig.. eller ska ja säga PADDOR... den ena la sig över HELA min sida å över höften medan den andra okuperade mitt bröst med HELA sin päls i ansiktet,, pga syrebrist somnade ja snart...

Väl ordninggjorda å iväg så skulle vi då se Magnus Betner.... Han e en sån ja sett liiiite på Parlamentet... söt kille men ja har inte lagt nå större intresse ELLER vikt vid han. Men när Facket bjuder å ja va ledig så va fan... nån gång skrattar man SÄKERT...



Alltså in kommer denne Magnus... å börjar prata politik,, va staten bestämmer över,, hur allt runt gud känns som en ganska STOR bluff å givetvis lite barn å sex.... SKRATTA MASSOR... ja har förbannatont i min käke å ja lovar detta va BRA gympa för just den...

Han va även inne å prata om att han "kom ut ur garderoben för ett tag sedan utan att veta att han där satt" å ja SKRATTAR åt HUR ett svar på en fråga från en tidning får honom som BI..... ha ha ha å då kommer han då in på detta med BÖGAR.... det kunde varit JAG som stod där... han drog allt om analt som ja brukar dra upp så fort nån har bögfobi...

Så UNDERBART i mycket av han sa va JAG,, de e va jag tycker i så mycket... om hur SJUKT de e att vi inte får köpa alkohol för att de e farligt men STATEN får sälja skiten... men vi får INTE köpa de före 20.... men rösta å ingå avtal när man e 18 de e okej då man e MYNDIG men ICKE konsumera alkohol...

De va MASSA klockrena grejjer... på ett komiskt sätt men ändå med aningen allvar.... han pratade i stort sett i två timmar oavbrutet å vi fick in honom TVÅ gånger... å ja säger bara får ni chansen att se honom MISSA inte detta... de va grymt bra... å sen e de ögongodis. Han e MYCKET snyggare LIVE än på bild ja löver....


Kommentera här 4 st

Kommentarer
anne

Åhh,,jag vi också skratta så där... Det är något av det bästa jag vet!

2008-12-05 @ 23:29:06
Länk: http://annnne.blogg.se/
karro

ha en bra dag (:

2008-12-06 @ 00:56:18
Länk: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
Kattis

Godmorgon!

Hoppas du får en fin och skön helg!

Ha det gott!

KRam

2008-12-06 @ 09:55:43
Länk: http://kattis11.blogg.se/
PerNilla

Vad skoj att du fick se honom, hade med skrattat massor då =)



Hur är det annars, nått bättre?? Kram

2008-12-06 @ 14:07:58
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: