Rummikub

Datum: 2008-12-28 Klockan: 22:34:54 Kategori: Allmänt

Då har ytterligare en dag gått i Anderssonska huset.

Idag var första lediga dagen å barnen kom åter hem. Så nu har vi alla fem barn hemma plus ett till... FULL rulle med andra ord.... Men de har grejjat med sitt hela dagen så de har varit skapligt lugnt. De två sista anlände senare på eftermiddagen med syrran å goaste ELINA..... Underbart å se min lilla snuttefia...

Vi har tillbringat kvällen med å fika å äta å spela spel... som ni förstår ganska vanligt när vi ses...

Jag gjorde en underbart god chocklad tårta å bjöd på till kaffet.... den va god den. Recept kommer... tror ja.

För övrigt idag har vi tagit en promenad. Ja måste försöka gå med stavarna en gång per dag i alla fall... De va härligt ute. Men sedan hade ja ont så maken fick smörja mig ordentligt... Vi har sedan plockat bort julen... bara såååå SKÖNT. Strykt lite nya fina dukar som mamma sytt till mig. Ja har inte haft lust själv på ett bra tag så ja köper dukar så syr hon så har hon lite att göra. Gillar att ha fina broderade dukar ja.

Nja nej ja har väl inget att bjuda på idag... bara massa tråk... borde skriva listan... BORDE.... SKAAAA.... Har faktiskt börjat läsa Mia Törnbloms MERA SJÄLVKÄNSLA nu... kanske lär mig nå mera. Kan så hemskt mycket men sedan att få de att fungera inne i min skalle e ju svårare tyvärr....



Mosters STOLTHET.... min skitaunge....

Kommentera här 4 st

Kommentarer
Söderlund

Javisst är det så.



Personligen tycker jag det blir bättre när man är där man inte får, eller där man helt enkelt skulle kunna bli upptäckt ;)

2008-12-28 @ 22:58:14
Länk: http://robinsoderlund.se
Söderlund

Hm, det är så mkt folk som är inne på bloggen så den sackar efter, haha (A). Naej får kolla upp de :)



Så ska det inte behöva vara..

2008-12-28 @ 23:36:47
Länk: http://robinsoderlund.se
Kattis

Godmorgon!

Åh, du är snabbare än jag med att städa bort julen.

JAg vill ju göra det innan nyår men maken skriker högt. Inte före "rätt" dag.

Så jag får ha alla småtomtar och grejer framme ett tag till.

Idag hoppas jag att vingarna kommer.

För då kan jag göra dem och skicka direkt.

2008-12-29 @ 08:37:49
Länk: http://kattis11.blogg.se/
Pia

Härligt när alla samlas !

2008-12-29 @ 09:36:19
Länk: http://piakallman.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: