Små tittat på

Datum: 2008-12-12 Klockan: 21:36:35 Kategori: Allmänt

IDOL

Idol gillar ja mest under uttagningen.... Å ja tappa intresset när första Robin åkte ur som ja tyckte va bäst... å så tyckte ja Kevin va bra å de är han men nu vet vi alla att han redan va lite småartist... han va inte någon naturbegåvning så utan hade några års övning... Alice fattar ja inte hur hon kommit såhär långt alls... tycker inte alls hon e bra....

Men vinnarlåten gjorde hon bättre den passade henne å Kevin kommer klara sig bra även om han inte vinner....

Tankarna går till 1984.... Ja ÄLSKADE Kizz.... Å låten Heavens on fire... åååå ja älskade låten... å önskade mig skivan. Ja va TIO år å KIZZ de va grejjer de. Ja köpte Okej varje vecka för veckopengen å samlade alla posters man kom över. Fan va ja ångrar att ja kasta allt de där...



Nåja...

En dag kom pappa då hem med skivan...... ja minns va GLAD ja blev. Ja hade inga riktiga skivor bara barnskivor....

Lyckan varade inte många sekunder... ja hann inte ens lyssna på skivan.... Vips kom min stora syster..... å säger

- Men PAPPA sån farlig musik kan inte en snorunge lyssna på!!!!!!!!!! Så ryckte hon skivan ur näven på mig å försvann upp på sitt rum.

Ja pappa trodde gietvis på den äldre dottern å ja blev av med min första rockskiva.....

Ja vet inte direkt att hon lyssnade på den heller... själv ordnade ja så en kompis spelade in just Heavens on fire på ett HELT 90 minuters kasettband så ja kunde lyssna om å om IGEN i min freestyle.... gårdagens MP3

Tilläggas ska att ja fortfarnade inte fått igen den där skivan... kanske ska fråga imorgon var fan hon gjorde av den....




Kommentera här 3 st

Kommentarer
Linda

Okej, jag har en sån fågel som heter Ola och bor hos min pappa :)

2008-12-12 @ 21:57:22
Länk: http://lmongo.blogg.se/
anne

På henne bara! Det var ju din skiva!!

2008-12-13 @ 20:39:45
Länk: http://annnne.blogg.se/
Elina

Var det mamma som tog den?? Låter som den taskisen

2008-12-14 @ 00:54:42
Länk: http://elinaapettersson.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: