Återigen kvällen

Datum: 2008-07-20 Klockan: 21:21:20 Kategori: Allmänt

Dagen har gått idag med,, med regn å åter regn. Men vi har ändå haft de guld de tycker ja.
Va å åt med svärföräldrarna på lunchen och efter de åkte ja hem med Daniel å flickorna för att styra kosan till BB så ja fick se barnens nya kusin.... å så gott.... en liten Thelma.... Så ja satt där en timma å lukta å myste.... Tänk va små de e å att den tiden e förbi..... jag kommer aldrig mer sitta med ett eget spädbarn så i min famn....

Sedan åkte ja å hämtade barnen eller i alla fall två av dom då den tredje valde att stanna kvar. Förstår honom... han har ju inga kompisar här hemma ännu så ja han fick stanna. Åkte sen in på Kronhallen för att köpa med lite ätbart då syss ringde å ville komma.... hade frågat tidigare i vekan om de inte ville komma å spela lite så de kom å nu har vi ätit å spelat lite spel några timmar. Men nu orkade inte Daniel längre annars brukar vi allt sitta inpå smptimmarna... KUL e de.... De bästa som finns fast att ja förlorar stort...

Nu ska vi nog lägga oss å mysa fast inte klockan e så mycket.... Daniel e trött å ja tycker ärligt de e skönt å lägga mig å läsa nån timma innan ja somnar men ikväll e ja faktiskt riktigt tröttis..... Ska bara släcka ner alla ljus...



Natti natti.....


Kommentera här 2 st

Kommentarer
anne

God natt och sov gott!

2008-07-20 @ 22:42:05
Länk: http://annnne.blogg.se/
ina

nattinatti! du nämner småtimmarna, suck! jag satt uppe med min dator och koppierade till 5 på söndagsmorgon, för nu måste jag tydligen formatera det hela...skriver sen senare! god natt!

2008-07-21 @ 00:08:32
Länk: http://iinnaa.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: