De blir aldrig som man tänkt sig...

Datum: 2008-07-08 Klockan: 10:50:48 Kategori: Allmänt

Ja borde ha förstått igår när August kom hem å sa -Du mamma de gör ont i huvudet om ja skakar på de såhär.... MMMM sa de lite disträ mamman å tänkte inte mycket mera på de å GIVETVIS fanns de en anledning att ja låg å sov igår på dagen,, allt har ju en mening ävenom de inte GUDs medning i den bemärkelsen,, för några timmar efter att lillen somnade så vaknade han glödhet å med ont i magen..... jooo FEBER hade han å va skitdålig å har legat i min säng å ålat hela natten varm som en braskamin medan gubben har legat på den andra å varit varm som en masugn... mmmm,,, så de va bara upp imorse å ringa jobbet å säga hrm nu e nästa unge sjuk... SORRY typ ja vet de e mitt i semestern men va gör man lite ursäktande att ja kanske kan jobba på torsdag om min sambo e frisk.... Man får så dåligt samvete så fy... känns skit verkligen men va gör man. Å sedan när ja lagt på kräks han å nu har han massa feber å massa ont i lilla magen.... INTE kul.... vädret gör en ju inte heller mera glad å pigg....

Måste iväg till apoteket nu då sonen inte sväljer piller märkte ja... sedan ska ja köpa lite till mat oxå....

Kommentera här 2 st

Kommentarer
Petra

Hihi, jag bor i Lidköping! Du då?

2008-07-08 @ 10:57:25
Länk: http://glamouricious.blogg.se/
jayne

Usch ja.... DET är inte kul... lider med dig! Men vad kan man göra...inte mycket. Är barnen sjuka så är de ju...tyvärr.

Hopaps han kryar på sig nu!

Kram

2008-07-08 @ 11:02:49
Länk: http://jayne.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: