Ja då har ännu en stund gått av...

Datum: 2008-07-07 Klockan: 18:47:19 Kategori: Allmänt

Denna fullspäckade å roliga å intressanta dag.... Tror aldrig ja upplevt så mycket på en å samma dag,,, NOT..... men i morgon gott folk ska ja ju jobba å ja LÖVER ja har inte varit där på va e de nu??? nio dagar... å de kommer inte hänt ett skit.... alla kommer bo på samma rum,,alla kommer tjata om exakt samma saker,,, de kommer se exakt liksdana ut å de kommer inte vara vare sig mera tysta, snälla elaka tjatiga omständiga lätthanterliga glada trevliga annorlunda utan exakt som de brukar.... LÖVER....enda skillnaden e att några av personalen e på semester vilket e skönt i ett fall å i två SAKNAR ja.....



Nåja... har typ åtta arbetspass kvar sedan blir de fyra veckor lååååååång eller koooooort semester hur man nu ser på de å ja hoppas SOLEN hittar fram för ja vill ha SOOOOL...

Undrar just var min lille son tog ivägen... morgon ska vi upp tidigt så han borde hem å i sin säng han brukar vara tidigt i bädden men på sista tiden har isst de vanorna vänt.... vi grisar länge på morgonen å de e skööönt.

Jooo vi har köpt ny ytterdörr idag... å dörr till tvättstugan... nice... å papp till taket va ju inte en billig hitoria så visst ja har ju  i alla fall lärt mig att vissa saker e så dyra så man nästan kan sätta i halsen... tur ja inget åt när Daniel sa va de kosta.... å hur mycket de gick åt. Vill man bli miljonär ska man inte ha ett hus i renoveringsbehov,,inte om man vill ha tid till massa nöjen heller om man inte finner renovering som inte alltid går som man tänkt som största nöjjet...förståssens....




Kommentera här 6 st

Kommentarer
anne

Du. Du har ett viktigt jobb. Hur trist och tungt det än känns (och jag vet, har jobbat till och från inom äldreomsorgen sen jag var 17 år) så är det viktigt. Viktigt för de gamla, viktigt för de anhöriga. Lyft blicken och se vad det är du gör! Du behövs!

2008-07-07 @ 19:04:40
Länk: http://annnne.blogg.se/
jayne

Nej....man blir inte rik på att ha hus...absolut icke!!!

Vi har lite som vi vill göra.. men vi får se..hur vi gör här hemma... Har nyligen gjort vid toaletten, rev allt och byggde nytt...huuutlöst dyrt, men fint.

Helsingborg är fint!!!

Vi ska med till danmark, en dag. Inte sova där dock...

Du har två foto på din blogg...är det du på båda bilderna???

2008-07-07 @ 19:08:03
Länk: http://jayne.blogg.se/
sara osman

sv; haha gör du det :P och kolla in störda familjen i klippet på min blogg!

2008-07-07 @ 19:29:13
Länk: http://saraosmans.blogg.se/
Daniel

Jag tackar. Bara att knipa å håll ut till semestern - då får du din sol garanterat! :o)

2008-07-07 @ 19:33:56
Länk: http://danielfagerholm.webblogg.se/
anne

Just precis! Jag har iakttagit något som jag bara inte får ihop, och det var då M by P dök upp i mitt huvud.. Det är ruggigt.

2008-07-07 @ 20:36:47
Länk: http://annnne.blogg.se/
linda

Vi klarade oss både från regnet och åskan!



idag blir det en tidig kväll...

"hörs" i morgon...

2008-07-07 @ 21:24:09
Länk: http://fetmaoperation.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: