Kvällen igen...

Datum: 2008-07-10 Klockan: 22:31:44 Kategori: Allmänt

Då va de kväll igen å de känns som en fredag eller lördagkväll å att ja har missat något... typ allt de roliga.... typ..Nåja ja tog mig ett bad innan de är ganska skönt å avkopplande även om ja inte ligger i så vansinnigt länge. Sedan har ja gått en tur till med Isak så inte för att ja fått ihop 10000 steg men lite över sex å fyra tusen av dom va aerobic step så de e ja rätt nöjd med.... faktiskt. Alltid något i eländet....

Ska krypa ner bredvid han som e dålig nu å läsa lite om han orkar med att ja har lampan tänd,,, han e väldigt ljuskäslig men ligger med ett örgott över ögonen... stackaren önskar ja kunde hjälpa han.... min darling.



Sov så gott där ute....

Kommentera här 1 st

Kommentarer
Petra

God morgon lilla vän!! Hoppas du får en bättre dag idag å att allt löser sig. Du gör precis som jag, oroar mig å tänker alldeles för mycket....sluta upp med det!! Du ska bara tänka på nusituationen å inte gå in i en massa onödiga tankar som ger dig dålig energi. Glädjs åt din underbara familj å ta det lugnt!!! kramar

2008-07-11 @ 10:08:40
Länk: http://glamouricious.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: