Ny dag... nya tag....

Datum: 2008-07-31 Klockan: 11:43:37 Kategori: Allmänt

Efter en dag eller kväll igår som hette duga så står vi upp idag igen.... Å ja vet att ja hr gjort helt rätt... Sitter å funderar på hur ja skulle kunna gå vidare men har kommit fram till att i den situationen som nu råder har ja gjort allt ja kunnat och de är nog många som skulle bli imponerade om de visste vad ja åstakommit.... Ja ja får ta en del smällar när de gäller detta ja de får ja men ändå.... ja tar de.... Jag är inte rädd. en sak har ja lärt i livet och det är att svaga människor ( ja ja e inte så stark ja heller men ändå ) eller elaka sjuka människor de hotar många gånger med tomma hot. de kommer nämligen bara sätta sig själv under ljuset om de anmäler... själv har ja inget att frukta. Bara att anmäla mig... ja har inget att dölja och inget att förlora. Jag vet vad ja gjort och inte men en människa som ljuger snor snart in sig själv i sina lögner.... Ärlighet varar längst... Tyvärr vill ja hjälpa och ja vet att ja i dagsläget står maktlös... totalt... tyvärr.... å ja vet att detta slutar i katastrof,, hoppas bara ja har fel, för mina barns skull....

Avslutade dock kvällen med en tur till Skymningen å lite glass med Oskar. De betydde mycket för oss båda att få vara tillsammans då han inte varit hemma på felra veckor. Att vi fick prata igenom de han upplevt... De är viktigt. Få honom stark i det som händer... tro på sig själv å veta att man inte behöver ta skit man inte är värd.

Vaknade i morse av att min älskling hade krypit jättenära å riktigt låg å snufsade på lilla mig... Kan man vakna bättre å härligare? Känna att man är så älskad??? Det är den största rikedom ja fått.... Ja e inte religös på något vis men ja är så glad för Daniel. Han stora tålamod och all hjälp han ger mig i de stunder ja behöver vara stark för två.

TACK Anna för att du skrev de du gjorde igår att ja va modig å stark. Kanske är ja de även om ja mest ser mig som dumstridig... men ja vill göra rätt å de blev ju bra trots skiten ja får av de.... ja har i alla fall räddat nån...

Å en sak e underbar de är när man har ryggen fri å de tar ett samtal så vet den andre parten vet att ja talar sanning....

Idag ska ja tvätta eller maskinen ska.... sedan ska ja LÄSA.... läsa å läsa vi ska sedan ska vi grilla å ha de gott.... ska ringa pappa med å se hur lillen har de.... han har säkert snart tröttnat på morfar å ska hem... hi hi...








Kommentera här 3 st

Kommentarer
Petra

Va jobbigt att det gått så långt, skulle han inte lösa det där?? Du fixar det här å mkt ska man stå ut med men man blir bara starkare av andras svaghet, eller hur!!

Klart jag kan sy till dig, hihi. Det är inte så svårt. Det är lite pilligt men enkla mönster. Har man levt utan man eller med en man som inte fått något gjort så får man lära sig själv, haha!!

2008-07-31 @ 11:56:17
Länk: http://glamouricious.blogg.se/
Petra

Det tar inte så lång tid att sy en sån, men kanske går på ca 800 plus material. Har ett fint benvitt tyg hemma faktiskt, det är balklänningstyg men lite stelare å fint fall! Så en 1000:- för allt isf skule jag tro.

Kan ngen få in människan på psykvård då innan nått allvarligt händer?

2008-07-31 @ 13:57:24
Länk: http://glamouricious.blogg.se/
anne

Det där utlägget lät inget vidare! jag hoppas att det inte är en anhörig som pratar på detta viset!

2008-07-31 @ 21:27:24
Länk: http://annnne.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: