Roligt....

Datum: 2008-07-06 Klockan: 12:11:55 Kategori: Allmänt

Fler å fler som tittar in på  min blogg.... TACK för att ni läser. Men så trist att de flesta som verkar vara så trevliga bor så långt bort... Vore så kul med lite nya vänner här omkring ja som inga känner.... men men.....

Nu ringer de i telen igen....

De e svalare ute idag.... suck. De beror väl på regnet som kom i natt å igår. Å de lovade ju svalare väder så visst de va ju väntat.

Måste snart börja med lite mat,,,, ingen lust alls e ja rädd men måste ska ju åka neråt byn om nån timma för att göra naglarna.... De blir något med köttfärs idag..... tänkte köttbullar. De vore gott om ja bara har orken att göra dom.

Tomheten äter upp mig snart.... ska slänga iväg ett mail strax... kanske gör de mig klokare?

Kommentera här 3 st

Kommentarer
anne

Vi har tre; Matthias 17, Katrin 15 och Tristan 12.



Köttbullar med nygjorda naglar, tror du det? Ta de frysta, inte så inspirerande, men det är mat det också.



Läs om mina lunchövningar på donken. Alltid händer det nåt...

2008-07-06 @ 12:33:59
Länk: http://annnne.blogg.se/
linda

grillar du dem i foliefatet?

vad för rotsaker har du i?

Jag ska absolut prova på det ngn dag!



Var bor du?...

2008-07-06 @ 13:21:04
Länk: http://fetmaoperation.blogg.se/
Jenny

Kom ihåg bilderna sen.

Du.. jag behöver sin åsikt.. på våra inbjudn.kort som vi skickade ut står det att vigseln äger rum på Alranda men så är det ju inte nu, vill inte skicka ut nya men hur ska jag förmedla den nya ändrade informationen? Via brev, mail eller hur? Hjälp..

Kram

2008-07-06 @ 13:34:16
Länk: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: