Fick nå ryck...

Datum: 2008-06-13 Klockan: 21:18:54 Kategori: Allmänt

.... mest vilat idag vi sjuklingar... men men mamma e ju pigg nu igen. Fick även en avbokad tid på kvällningen här ås ja fick VAXA mina ben... så gött att få de gjort å de gick faktiskt väldigt bra.

Väl hemma å efter lite mat så har ja å Oskar hjälpts åt att göra tårtbotten... Hallongrottor å sedan bullar. Vi ska ju ha lite kalas imorgon å ja vill inte min nya släkt ska tro ja inte är en bra husmoder ha ha... typ nä ja vill verkligen visa att Daniel har träffat någon bra som faktiskt kan ta hand om lilla familjen å fixa sånt. Har tänkt fylla frysen inför sommaren men huga ja har inte mått bra de är för mycket runt om som får en att tappa sugen å så massa migrän så jaa de har inte blivit bara. Men nu när ja ändå va hemma med min sjukling så å lusten föll på så passa ja på....

Har ju varit lite bättre väder att hållas i med....

Nej nu ska vi nog se en film å mysa ner lite i soffan å inte äta färska bullar å mjölk..... :-(

Go kväll gott folk....

Kommentera här 1 st

Kommentarer
Jenny

Gjorde det ont? När jag vaxar läppen så känns det lite men det är inget man dör av haha.. Blev resultatet bra?

Kram

2008-06-13 @ 21:26:06
Länk: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: