Fy...

Datum: 2008-06-08 Klockan: 20:38:35 Kategori: Allmänt

Hann bara till jobbet så fick ja en hemsk migrän som bara stegrade sig så de va bara å ge sig hem igen.. FAN ja hatar å få gå hem från jobbet de e inte skoj alls.... De e inte de första ja gör om ja säger så. Så hur ja tog mig hem de fattar ja inte men hem å störta i säng å så har Daniel tagit hand om mig å min nacke å masserat så de släppte lite i skallen.... vilat å nu har ja kunnat äta lite... Blir att krypa ner i sängen igen sedan å mysa med mig själv,, tur Isak e hemma när Daniel e iväg å jobbar...

Men ja kommer nog somna gott de e svalare ute och blåser och e ganska svalt vilket är välkommet. Ska strax ta en sväng med Isak å sedan krypa ner.... VILA....

Hoppas ni där ute haft en underbar helg... min har varit helt OKEJ,, skönt med fint väder å de sina omkring såg å tänk på att ja har fått en CYKEL med hi hi.....

Min Ozzy som ska ut å SEGLA imorgon!!!!




Min August....




Albin gör allt för att inte bli bra på bild...





Kommentera här 3 st

Kommentarer
Jenny

Nämen stackare, inte roligt med migrän. Krya på dig kramar :)

2008-06-08 @ 20:47:06
Länk: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Pernilla

Usch inget skoj med migrän, brukar med ha det ibland. Hoppas du mår bättre idag? Kramis.

2008-06-09 @ 14:52:59
Länk: http://candygirl84.webblogg,se
Beetty

De är så fina barnen =)

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: