Kväll igen.

Datum: 2008-06-01 Klockan: 20:08:43 Kategori: Allmänt

Å ännu en helg till ända. Det har verkligen varit underbart varmt ute och jag har fått en hel del färg.... men ja har haft en jobbig dag på alla vis idag. Kan inte förklara här hur det är men ja känner mig tom ensam övergiven,,, vet inte hur ja ska vara hur ja ska bete mig och så rasade allt.... ja har hållt mig över kanten så länge så nu brast de så Daniel har verkligen sett den allra sämsta sidan av mig idag. Så frustrerad och arg....ledsen och besviken.... Allt kom.. och nu känner ja mig så trött och slut.

Pratade ett långt samtal med Anna å de är värt så mycket,,,, så glad att hon finns....

Sedan åt vi lite tai mat.... eftersom ingen av oss ätit på hela dagen åt vi även lite ris till.... kyckling i grnsaker med vitlök å basilika så gott och så köpte vi spett med jordnötssås med de orkade vi inte med så vi tar de imorgon... Sedan åkte vi ut till Skymningen åt en glass... JAAA ja åt en GLASS de va ja fan värd å så åkte vi så barnen fick ta sig ett kvällsdopp. Nu har vi tittat på LA ink å ja vill fortsätta med min rygg.... vet varför.... alltid smärta mot smärta så e de bara....

Ska lägga mig nu... orkar inte mera idag.

Kommentera här 2 st

Kommentarer
R e b e c c a W i l l a r p

God natt och sov så gott!

Hoppas du får en bra start på veckan!

2008-06-01 @ 22:55:25
Länk: http://willarp.blogg.se/
Pernilla

Tack så mycket =) Haft en bra helg? Kram

2008-06-02 @ 08:10:57
Länk: http://candygirl84.webblogg,se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: