Onsdag..

Datum: 2008-06-11 Klockan: 18:48:03 Kategori: Allmänt

Idag har vi haft sommarfest på jobbet... va lite trist väder men vi dukade på balkongen å grillade nere på gården, de gick ju bra de med.... NU är man äntligen hemma i röran.. vill någon städa för en billig pening HÖR AV ER!!! Super trött på att de e så rörigt å ja hinner inte med.... FULLT UPP!!!

Har stressat ner på stan idag,,, strax innan ringde de å sa de inte hinner med å vaxa mina ben å tror ni de hade nå ny tid inom de närmaste?? Joo imorgon men ja har inte gått tillräckligt länge nu för att de ska va nog långt på benen så GHAAAA så ja e rätt SUR nu... de skulle höra av sig å se va de kunde göra... men ja vet inte ja vill RAKA benen ikväll annars om de inget blir ser ju fördjävlig ut... nåja vi stressa ner på stan för att hitta nått till Daniel som tar examen imorgon å visst man  måste ju inte va ute i sista sekunden men så korrigerade ja mina brillor samtidigt.... men ja fyndade lite själv.... dels köpte ja ett par ballerina skor nere i byn innan ja åkte hem



Sedan sprang vi bokstavligen på rea på intersport så båda köpte vi sånna bra gå skor...



Sedan hittade ja en topp ja gilla....



Sedan köpte ja lite färg till håret så ja kan va HÄXA igen... ska färga ikväll....    

Bjuder även på några andra fina bilder.... 

Min Isak....





Sedan en bild av mig får ja väl bjuda på i årets bikini.....




Nåja nu väntar ja på att Daniel ska ha laxen klar... GOTT jättehungrig...

Daniel hittade lite kläder han med snygga kallingar... tre kortärmade shortor å vit t-shirt å linne.... Båda två har inte unnat oss kläder på några år å man har bara köpt de nödvändigaste så nu har man börjat kolla lite å köpa på sig lite nytt å de e så kul....

Hoppas alla har de bra....

Jooo igår höll min son på att skrämma ihjäl sin lilla mamma. Som ni vet är han ute å seglar med sin klass ute i Stockholms skärgård.... de blåste en del igår.. när ja åkte hem från jobbet vid nio ringer han å gråter,, mitt batteri är dåligt... täckningen likaså å han gråter så förtvivlat så ja hör itne va han säger å samtalet bryts... GUUUD va man hinner tänka mycket... VAD har hänt??? E han sjösjuk??? Sjuk på annat vis.... trillat över bord å man vet fasen inte hur fort man ska ta sig hem för att kunna ringa tillbaka.... men så ringer han å har lugnat ner sig å vi pratar i nån minut å då ar BARA min kamera trillat ur hans ficka å ligger på sjöbotten... PUST vilken lättnad.... -DU E ALLTSÅ OSKADD VÄNNEN??? SÄKERT?? DU E INTE SJUK DE E BARA KAMERAN SOM E BORTA!!!!!!! STOR PUUUUUST när ungen säger -JAAA men kameran e BORTA..... va skakis trots de hela vägen hem GUD va ja fundera på HUR ja skulle få hem min lilla unge om han va dålig där ute på segelbåten.....

PÖSS

Kommentera här 2 st

Kommentarer
Jenny

Hej.

Kan du inte köpa hem vax så slipper du anpassa dig efter deras tider?

Jag vaxar Micke, det går jättebra :)

Söta skor du köpt, snygg bikini och du är lika snygg ;)

Gå in på min blogg och läs om WWF, kanske något för dig.

Kram

2008-06-11 @ 20:22:17
Länk: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Jenny

Har testat två olika vax. Ett varm vax och sedan vaxremsor, jag föredrar det sist nämnde för varm vaxet blev kladdigt överallt här hemma. Båda är av märkena Veet och finns överallt. Den vi använder är Veet, en lång smal, grön förpackning.

testa den.

Kram

2008-06-12 @ 08:24:29
Länk: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: