svår tid...

Datum: 2008-06-03 Klockan: 10:05:09 Kategori: Allmänt

Mår inget vidare,, inte ovanligt i å för sig men ja e totalt slut i själen... i kroppen för de är där de visar sig. Har så ont i kroppen så de är verkligen kamp. Ja vet ju så väl varför de blir såhär så de chockar mig ju inte egentligen. All oro alla tankar å så gör ju att man till slut inte orkar. Det måste ut på något ställe så är de bara. Jag är verkligen utmattad nu. Å mitt i detta är man ganska ensam. Man ska sköta allt och man ska jobba och vara trevlig glad och underbar fast man bara vill skrika rakt ut. Jag har hållt ihop bra ändå de har ja men ja ja vet inte var detta slutar för de ja känner känns inte bra alls....och det är TUR att ja har Daniel som verkligen finns där som hjälper ig med allt men samvetet de finns ju där och ja lovar detta är inte lätt.... Önskar ja hade någon annan att dela detta med,, som ja kunde ringa, ta en fika med vad som helst så ja fick ur mig allt ja bär på. Ja vet inte ens var ja ska börja nysta.... har så mycket tankar har så mycket oro har så många drömmar.

Det ja egentligen borde göra är att resa bort,,, ensam... få tänka lite. Få bena upp saker å känna att ja klarar något själv. Upptäcka något nytt... leva lite.... tycker ja sitter hemma och instängd.... ingen hör av sig.. ( jooo de finns några å ni VET att ni e guld värda men tyvärr bor ni så långt borta ) ja vill ha någon NÄRA.... men tyvärr så e de inte å ja kommer inte in....men ja har väl förtjänat detta... ja vet de.... Ja ska inte ha någon så ja ska inte klaga ja ska vara tyst ja ska inte känna att saker är tunga,, mitt sätt och min syn är fel.

Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: