Tjorven e HEMMA å ja har saknat henne...

Datum: 2008-06-28 Klockan: 14:01:11 Kategori: Allmänt

Va så mysigt med katten hemma igår... har inte bott med mig på över två år tror ja de blir... får sätta in bild sedan. Katten den lilla rosa som ja kallar henne för att nosen e liten å rosa e ju inte så social berätta ja för Daniel.... skygg å håller sig undan å när vi kom hem å maten kom upp i skålen visst åt hon de va ju FEST men sedan in i tvättstugan å gömde sig... ha ha... MEN sedan,, börja hon lojt gå runt kolla läget... å så blev hon KÄR....i MIN Daniel... Ha ha.... ni skulle se henne hon va vid honom HELA tiden å följde till å med han på toa å väntade snällt utanför... HA HA.... så jaaa så social har ja sällan skådat den katten å de va så mycigt med lite spinn å jam hemma..... myskatten. Får se om man får hitta på nå bild på henne... så liten å nätter....

Kommentera här 3 st

Kommentarer
Anonym

HA en skön lördag..

2008-06-28 @ 16:57:25
Länk: http://blondis81.blogg.se/
Petra

Svar: Om du menar mest aktiva listan så är det tydligen baserat på antalet kommentarer. Å ang sökn så har de tagit bort det tydligen, lite synd..men du får göra som jag lägg till i favoriter under en egen mapp:bloggar så hittar du ju tillbaka!!! Ha en trevlig kväll å snygg sida förresten!!!

2008-06-28 @ 18:12:19
Länk: http://glamouricious.blogg.se/
Petra

Jo jag vet, det är lite tråkigt att man inte kan söka på det längre, vi får väl be dom ta tillbaka det, hehe!!

2008-06-28 @ 19:16:11
Länk: http://glamouricious.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: