Utmaning på uppdrag av Aikmans girl....

Datum: 2008-06-28 Klockan: 09:18:36 Kategori: Allmänt

Har fått en utmaning av Jenny....

Utmaning!

REGLER:
- Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut 6 personer att utmana
- Låt personen som utmanat dig veta att du antagit utmaningen

Fem saker som finns på din "Att Göra-Lista" idag
- jobba färdigt
-hämta mina barn
-gå 10tusen steg
-koppla av när ja kommer hem
-grilla

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Då va jag 24, väntade mitt andra barn å hade bott i hus ett helt år.

Ställen du bott på?
Degerfors å Kristinehamn
 
Fem saker du skulle göra om du blev biljonär?

Resa, köpa ett större färdigt hus, sluta jobba, unna mig de ja vill ha varje dag å även hjälpa de vänner ja har runt om mig tror ja...


Jag utmanar ingen alls... e de okej?? e de någon som kommer in å läser min blogg å vill så varsegod...


Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: