Älskade underbara...

Datum: 2008-05-08 Klockan: 17:48:27 Kategori: Allmänt

Tack för att ni finns ni som e värld att leva livet för.... älskar er alla.....

Idaghar ja äntligen hittat ett par ballerina skor som ja tror passar klänningen. Ville ha fina skor men inte med klack... ja känner mig för uppklädd för det tillfället då även om ja vill va uppklädd ska ja kunna gå och röra mig lite.... å med klack blir ja så nä de är inte jag,, till ett par jeans hade ja gärna gått i klack å känt mig mindre uppklädd... VET ja e inte som ja ska..... sedan gillar ju inte ja ballerina värst... men dessa va okej å sköna inte för mycket uppklätt inte för mycket vardag,,,,,, kanske lite mera jag även om de va just ballerina som ja inte vant mig vid....

Väntar på kärleken å August ska komma hem med hrm.... pizzan.... äter den med gott samvete för ja äter de sååå sällan och ja äter bra annars... fasen har ja varit utan godis fyra veckor nu??? Utan att ja ens bestämt att ja ska låta bli... dricka drack ja lite i helgen men inte ens på jobbet har ja druckit de å där brukar ja göra de helt ärligt.... Orkade itne stå med mat tänkte först grilla hamburgare men de finns en morgondag... å imorgon ska vi klippa oss Abbe å ja å sedan ska vi nog grilla hos M å F......

Bye bye....

Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: