Glad.... hi hi...

Datum: 2008-05-27 Klockan: 17:45:13 Kategori: Allmänt

Först bröt ja ju nästan ihop,, ha ha... Hade bestämt mig att NU ska de vaxas ben... Nu jäklar ska ja inte raka benen i sommar.... priset avskräckte inte så ja ringde å kolla hur de ska göras och tid å ja ni vet å fråga ju HUR länga ja ska ge sjutton i att RAKA spirorna... å visst ja insåg ju att lite tid måste de ju få ta men HUGA TRE VECKOR!!!!!!!!! Men som tjejen sa en gång till på sommaren får man ju göra de i alla fall eftersom de räcker i ca 6 veckor... så nu ni ska ja vara lurvig i TRE veckor men sedan ska ja ha jäkligt snygga ben ha ha.... Sedan kollade ja pris på naglar... fan ja har aldrig aldrig gjort sånt här å nu jäklar ska de bli lite kvinnlig fägring så naglar blir de till semestern om tjejen har tid hon skulle ringa upp mig...... äntligen tar ja tag i lite sånt såååå trevligt på nå vis.... funderar på vaxa överläppen med men de väntar ja med får skrika lite för benen först ha ha....

Så nu börjar mitt lurviga liv å tänk bara på BIKINILINJEN ha ha... lär ju sitta med kortbrallor framöver om de blir sol eller långbyxa kanske med tanke på benen ha ha... vi kvinnor... ;-)

Kommentera här 2 st

Kommentarer
Jenny

Vaxa överläppen är inga problem vännen, jag gör det en gång i månaden och det känns inte, man blir hur len som helst :)

Kul att du unnar dig själv lite lyx !!

Kramar

2008-05-27 @ 19:26:42
Länk: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Pernilla

OK det är jue bra att du trivs med det...jag trivs faktiskt bra att jobba med äldre...bara jag får jobba med människor på nått sätt så blir jag glad :) Haft en bra dag annars då?

2008-05-27 @ 23:19:04
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: