Livet slås sönder...

Datum: 2008-05-06 Klockan: 19:22:44 Kategori: Allmänt

Varför tror man att man är lycklig?? Varför blir man så blind så man inte ser att man inte är önskad eller omtyckt. Varför ser ja inte att allt ja å barnen gör eller är e helt fel? Varför förstår inte jag att ja kommer förstöra allas liv vare sig ja förstår de eller inte. Dax att dra vidare igen??? Troligen är de så.... mitt hjärta värker för ja har aldrig känt såhär för någon så ja e så förkrossad.... Men ja vet när ja inte är som så önskas även om det inte direkt är personen som står mig nära som  tycker illa om mig men indirekt vet ja att de är så de blir. Ja vet att ja kommer få betala för, annat är närmare helt naturligt.... Hur kan människor tro på allt utan att ta reda på lite mera bakgrund... tro blint på näe ja förstår inte....

Ja har tappat livgnistan.... ja har försökt trots alla andra bekymmer ja har haft på sista tiden, försökt sett min egen lycka i min familj men nu vet ja inte längre.... ja orkar verkligen inte längre så ja näe ja ser snart ingen annan utväg... vet att de kommer bli bättre då..... ja trodde ju allt va bra....

Aldrig mått så illa som nu,, hur ska ja orka jobba? Hur ska ja orka leva?? Kommer hem och känner mig glad å lycklig å så slås allt till sprillror på några få minuter. Ja exploderar som vanligt för ja blir så förbannat rädd.... ja mår så dåligt. Kroppen ställer sig i ett läge som säger detta är galet detta är fel du duger inte, du är inte bra.... ja vet så väl att ja inte orkar mycket mera ja har verkligen fösökt hålla skenet uppe se de positiva ja faktiskt trodde ja hade men ja hade visst större problem än ja någonsin drömde om.... Inga lyckorpiller i världen kan få ordning på detta nu kommer ja få mera ont i magen och känna ännu mera oro.... jag är inte någon bra människa ja e inte värd ett liv som lycklig.... så fort ja rotat mig lite lite och trodde ja tillhrde något så slogs allt sönder å nu känner ja mig hemskt ensam... var e någon som ja behöver nu??? Sedan gör de mig så ont att se honom kränkt för de är vad detta känns som... han e inte värd detta... han är inte värd mig...

Nä ska lägga mig... orkar inte vara uppe... finns inget att leva för... ja tappade lusten.... å det som ja sett fram emot i september kan man lika gärna skita i nu för de kommer bara sluta på ett vis i alla fall.... att ja misslyckas igen. KVittar i detta läge vad vi två vill.... de finns ingen lösning på detta....







Kommentera här 1 st

Kommentarer
Jenny

Men gumman, vad har hänt? Maila mig gärna om du vill skriva av dig, jag finns här.
Massor med kramar

2008-05-06 @ 22:07:54
Länk: http://aikmansgirl.webblogg.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: