Snart så...

Datum: 2008-05-03 Klockan: 13:28:12 Kategori: Allmänt

Får man styra bilen åt annat håll än denna håla där ja fortfarande jobbar men inte längre bor... SÅÅÅ skönt. Varför stannade man så länge när de finns annat som faktiskt e bättre... de mesta är bättre än detta ställe så e de ju,,,, hrm så e de när man e feg å bara följer de som förväntas av en... man har växt, man har mognat. Idag gör jag det jag känner att ja mår bra av i de stora hela i alla fall. För varje år som går så inser man mer å mer va lite som behövs för att må skit och därför har man läsrt sig att sitt eget är viktigast å så bryr man sig om de åskiter i resten. Fan nu lät ja som en hård kall kärring men ja menar varför lägga energi på andras problem istället för att lägga all sin tid på sig å de sina som man verkligen bryr sig om.... de e viktigare.

Jag ångrar inte en sekund att ja flyttade. Å att ja hittade mannen i mitt liv e ju en extra bonus. Man trodde inte efter de sista förhållandet att man någonsin skulle få uppleva kärleken och gemenskapen, få den förståelse osv som man en gång hade med barnens far.... ja trodde nog de va kört. Men nu vet ja att de faktiskt sker under och det är ja överlycklig över att jag fått chansen och denna gången hoppas ja att det är för livet.

Nåja... ja e för djup.... å alltid sticker de i ögonen på nån.... man får inte vara lycklig för andra....




Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: