Tattoos.....

Datum: 2008-05-22 Klockan: 17:24:24 Kategori: Tattoo

Som ni kanske förstått e jag en tjej som gillar peircing å tattoos.... har några på lager kan man säga. Tänkte lägga in bilder på mina tattoos här. Mina peircingar sitter lite intims så de spar ja åt karln ;-) Håll till godo.... kvaliten är inte kanon på alla men ändå... Alla mina står för något så det ni ser kanske inte ger er en mening men för mig gör den det....



 min allra första.....


 Sedan gjorde ja klotet över Liemannen som ja gjorde för ca ett år sedan. Här är den precis nygjord. Liemannen är gjord i Degerfors av KG

  en klassisk tribal.

 Å för att göra min tattuerare liiiite gladare fick han göra en tribal med färger på min vad.

 Kräftans tecken i troskanten. Gissa vad man får höra om den??? Kan ni gissa?

 Min underarm... Dessa gjorde en tailändare i en lägenhet på  mig....

  Min andra underarm. Klassiskt oxå med dessa kina tecken ja veeet.

 MIn underbara varg.... De flesta av dessa tattoos har Sebastian på House of pain i Karlskoga gjort.

 MItt lår.... oxå House of pain.

  Min svank. Ytterligare en tailändare på besök hos Roger i Vålberg.

 Å detta är den sista ja gjorde nu på Kingsroad tattoo i Kristinehamn å de är Rebecca som taggat mig.

Detta är Daniels fösta tattoo... den är oxå gjord på Kingsroad men av Patrik.

  Tre kronor....


Annan tattoo gjord av KG i Degerfors....

 en lieman....








Kommentera här 3 st

Kommentarer
jenna

åh,det var inte dåligt med tattoes du hade damen!



men jag gillade stjärnorna mest : )

2008-05-22 @ 17:26:19
Länk: http://gucciime.blogg.se/
jenna

hur många tattueringar har du ?

2008-05-22 @ 17:29:35
Länk: http://gucciime.blogg.se/
Anonym

det stavas thailändare



gillar dina tattos

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: