Torsdag...

Datum: 2008-05-15 Klockan: 10:33:27 Kategori: Allmänt

...å började dagen med ett mess från L som fick mig att ja va ska man säga??? Vare sig skratta eller gråta utan bara fundera på vr världen är på väg???

Jobbar kvällen idag så ja har bara hunnit äta min frukost och duscha. Ska ner på stan nu och på banken och sedan hinna göra några få ärenden. Barnen ska ha en liten present till sin pappa bla som fyllde i måndags. De ska ses på Söndag.

Börjar sedan jobba ett... Daniel är ledig idag så August och han blir hemma... vill oxå vara ledig. Min kropp säger ifrån kan ja säga och matomställningen med lite lite kolhydrater säger sitt oxå. Vi vägde in oss igår och efter imorgon har vi klarat första fasen som är den tuffaste där man tömmer sina kolhydratföråd så kroppen bränner fett istället. Det ja märkt är att jag är svag i musklerna och att ja kissar mängder. Vaknar till och med på natten och det är ju så att kolhydrater binder vatten och därför får man ut överfldigt vatten.... därför man får en så klar skillnad fort. Sedan är ja inte lika svullen om magen,,, låter som ja verdriver men ja ser stor skillnad på jeansen ja har idag som ja får tvinga på kroppen och sedan har svårt att knäppa och ofta går med uppknäppt knapp....Magen har oxå kommit igång.... kämpar på men igår fick ja allt ringa syss så hon fick peppa mig ordentligt. TACK!!

Nä stan så ja hinner innan jobbet.

//Tess

Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: