En blixt slog ner...

Datum: 2008-11-15 Klockan: 12:17:25 Kategori: Allmänt

Idag... hemma i mitt huvud. Rakt ner for den från en klarblå himmel. Plötsligt gick ljuset upp för mig....

Min man vaknade idag å sa ivrigt:

-Vi måste på stan idag....

ööö okej...

-Ja måste handla kalsonger!

ööö okej....

Jaha ja ja tänkte ja klart vi måste köpa kalsonger om de e dåligt med sånna... GIVETVIS. Min man ska inte gå utan kallingar... så ja traska upp började klä mig....

-Var har de sånna märkes kallingar? Frågar han..

ööööööööööööööööö

-Varför undrar du de? Du har väl ALDRIG köpt märkes å tyckt småkillarna på stranden varit löjliga som visar kallingarna över badbrallan,, BARA för å visa märket....

-Ja men ja vill ha märkes...

Just DÄR å DÅ slog blixten ner..... den kom från den klarblåa himlen utanför å träffade mig rakt i skallen...

MIN MAN HAR MASSOR MED KALLINGAR!!! MASSOR!!! HAN BEHÖVER INTE FLER KALSONGER!!!!!

UNISEXOMKLÄDNINGSRUMMET!

Helt plötsligt förstod ja.. HAN vill ha nya fina fräscha fillingar VARJE gång han jobbar.... ATT VISA upp sig i.... IMPA på brudarna....


De blev ingen tur på stan.... HAN SKA INTE ha nya kallingar. De han har duger.... PUNKT...

*

Faan va ja mår illa... om ja inte visste bättre skulle ja tro ja va gravid.

*

Bara för att kontra min man så ska ja titta extra noga på lite fina killar...





 





PS: visste ni att en del människor e befriade från humor. De e ju trist då min blogg e full av ironi ;-)

 




Kommentera här 3 st

Kommentarer
Kattis

Haha, stackars maken som måste vara extra fin i omklädningsrummet. Kanske dags att ha separata. :D

Åh, trerätters, vad blir det för gott?

Kram

2008-11-15 @ 13:35:09
Länk: http://kattis11.blogg.se/
anne

Det är bra! Han kan gott ha sina gamla, vanliga kallingar! Ska han visa upp några nya fina märkesgrejer, så ska det väl vara för dig!

2008-11-15 @ 20:15:49
Länk: http://annnne.blogg.se/
helen

Ah vilka puddingar......helt i min smak ;-)

2008-11-19 @ 10:53:35
Länk: http://gussilago.bloggagratis.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: