GHAAAAA

Datum: 2008-11-24 Klockan: 21:31:37 Kategori: Allmänt

Fast ja älskar mina ungar så tror ja att ja för tillfället skulle vilja GHHHAAAAAAAAAAAAAAA skrika rakt ut lite granna i alla fall. VARFÖR i allsindagar fattar de inte sitt eget bästa? Varför tror de att de vet allt redan när de har så mycket kvar att lära??? Nej ja orkar inte lägga mer energi på detta idag tror ja får KNÄPPEN på riktigt...

Sov gottis mina vänner så kanske ja har upplevt nån uppenbarelse till imorgon så ja får skriva nått skoj ni kan skratta länge åt...



DETTA behöver ja nu...LYXMIDDAG för två...


Kommentera här 3 st

Kommentarer
Dockmamman som blivit Häxmamman

Hihi! Undra vart man känner igen sådant där...



Mina 6 barn är äääänglar Ler

Slåss aldrig,kallar aldrig varandra fula ord, de säger att de älskar varandra, tar inte varandras saker, städar osv Asgarv



Det där var en önskedröm Hihi



Jodå, man kan känna många ggr hur man är slut och trött efter allt/Kram på dig

2008-11-25 @ 06:02:15
Länk: http://stickmonster.bloggagratis.se/
ina

hej, Tess!

en ljus människa du är. det går inte missa när man läser din blogg. du får säga vad du vill sen. du är genomskådad hos mig, haha! kram!:)

hoppas att det verkligen är bra med er.

2008-11-25 @ 08:39:11
Länk: http://iinnaa.blogg.se/
anne

Ligger snön kvar hos er? Det ska ju bli många plusgrader i våra trakter i slutet av veckan...

2008-11-25 @ 09:23:48
Länk: http://annnne.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: