Hallå såhär en måndagkväll...

Datum: 2008-11-24 Klockan: 17:49:41 Kategori: Allmänt

Dagen har gått i en faslig fart å de snöar så fint ute... Jag tycker om snön å har hellre de än massa slask å regn... Hoppas det blir en vinter med snö i år.

Har ringt massa telefonsamtal på morgonen å fixat de ja kunnat... fick en röngentid till sonens handled som fortfarande va väldigt öm. Det var som tur va inga skelettskador utan som de sa tidigare en rejäl stukning.

Nu jobbar jag... å de går som vanligt i ett... ja har inte hunnit så mycket vettigt på förmiddagen och så jobbade ja lång kväll.... så de finns egentligen inte mycket att tillföra här heller.

LISTAN:

Jag orkade ur sängen trots en hemsk natt GLAD Det är ja tacksam för
Jag är oxå tacksam att jag fått så många samtal gjorda idag.
Jag är tacksam för allt som Daniel gör för mina barn!!! De e så stort att han finns där. LÄxläsning å köra till aktiviteter...
Jag duger
Jag är bra
Jag är tacksam att jag och barnens pappa lärt våra barn vara så självständiga och duktiga!
Idag kände ja mig riktigt snygg trots mjukisbrallor å så ;-D
Jag gör ett bra jobb hemma och på jobbet


ÄLSKAR DIG DANIEL


Kommentera här 6 st

Kommentarer
PerNilla

Mm jag har tänkt läsa dem böckerna länge men inte blivit av...men får ta och låna eller köpa dem snart.



Ha en fortsatt bra kväll!!

2008-11-24 @ 18:01:55
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
Stefan

Tack vännen

2008-11-24 @ 18:37:33
Länk: http://jalonenjalonen.blogg.se/
Anonym

Blir så avis på alla som har snö!!! Ska nog snart åka å handla mat, så tråkigt! Hoppas du får en bra kväll!

kram

PerNilla

Ok tack såå jätte mycket för tipset :)

Var ju inte dyrt alls!!

2008-11-24 @ 18:47:54
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
Anonym

Jag har bara inte orkat ta tag i det att söka svensk medborgarskap..inte tänkt så mycket på det heller. Destiny följer automatiskt mammans medborgarskap iom att jag har egenvårdnad.

Gör inget att du är nyfiken...frågar man inge får man inge veta:-)

Byggarn

Du är bäst....helt klart en riktig hjältinna!!!!!

2008-11-24 @ 20:18:32
Länk: http://tramlinger.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: