Jag är bra listan

Datum: 2008-11-20 Klockan: 21:22:16 Kategori: Allmänt

Även fast jag var jättetrött imorse så orkade ja gå upp
Jag har gjort ett bra jobb idag på mitt jobb
Jag har varit glad och lyssnat på  mina arbetskamrater
Jag har haft ett jättetrevligt och bra samtal med min chef
Jag kunde vara helt ärlig när ja svarade på frågorna
Jag tycker om att gå till mitt jobb igen
Jag sa ta detta med henne det gäller, jag kan inte lösa det, jag sa ifrån
Min mage har mått bättre idag GLAAAD
Jag är glad att jag alltid följer min magkänsla å åker iväg med mina barn. Jag känner dom bäst
Trots att jag inte kunnat vara ute idag har ja njutit av det fina vädret
Jag känner mig underbar
Jag älskar min man å mina barn över allt annat




Vill bara förtydliga att ja inte skriver denna lista för att ja tror ja är bättre än andra eller för att vara märkvärdig. Jag gör denna lista för att ja just nu jobbar med min självkänsla. Att tycka om mig själv. Det handlar inte om att andra ska tycka så eller att jag är detta i andras ögon. Men de är i mina ögon ja ska vara detta. Ja väljer att skriva detta här i min blogg än i en egen skrivbok för att det ger mig mera styrka att stå för att ja kan skriva de öppet att ja faktiskt gjort något bra eller att något känts bra...




Kommentera här 6 st

Kommentarer
J.

Sv: Japp, så sant :)

2008-11-20 @ 21:54:57
Länk: http://jantra.blogg.se/
Anonym

Det är progestoron vagatorier, gulkroppshormon som jag ska ha tills vidare. De gör ju inte egntligen ngn utredning om varför jag tidigare fått MF, men en av anledningarna kan vara att min kropp inte producerar så mycket av den hormonen o då kanske det hjäper med progestoron. Finns ju ingen garanti men iaf värt att prova.'

Tycker det är bra du skriver lista, lättare att se vad som är bra i ens liv om man skriver svart på vitt. Fortsätt o skit i dom som stör sig.

Kattis

Godmorgon gumman!

DSet är kanonbra att du gör listan! Be aldrig om ursäkt för den, du skriver vad du vill i din blogg och dumma kommentarer tar du bort fortare än kvickt.

Ja, det har blivit en del sålt. Det kan du också skriva på din bra-lista: hjälpte Kattis få en massa smycken sålda!

Hoppas att hon blev nöjd. Hon ska få ett par örhängen......har kommit lite långt ner på min attgöra-lista. ;D

Ha en toppendag!

KRAM

2008-11-21 @ 07:14:58
Länk: http://kattis11.blogg.se/
Jenny

Det var en annorlunda lista, men f_n den bästa =)

Kram

2008-11-21 @ 07:47:41
Länk: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Malin

Jag tycker också att du är bra, dels för att du kämpar på så, för att du skriver så ärligt, för att jag tycker att du är trevlig, och jag tycker visst att du är märkvärdig, för du är unik, det finns ingen anna som du, och det är märkvärdigt!! Ha en riktigt härlig helg nu!! Kramiz M

2008-11-21 @ 09:14:45
Länk: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Malin

TACK!! "Generad"!!! Kramiz M

2008-11-21 @ 14:02:12
Länk: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: