MASSA regn idag....

Datum: 2008-11-18 Klockan: 11:41:37 Kategori: Allmänt

Men ja vaknade å kände mig PIGG.... de e så skönt. Somnade gott bredvid min darling igår...

Så blåser de ju med å sånna här dagar e de inte skoj att ha hund... MEN ja har bestämt mig för att se något positivt i allt. Ja jobbar hårt med detta att ändra synsättet och att bli bra på att tycka om mig själv som jag är. Jag duger bra.... å att gå ut i regnet med vovven e positivt. Jag får frisk luft,,, jag får en promenad, man blir piggare av båda sorter samt att jag fick använda mina snygga gummistövlar!!! De e väl bra.

När ja kom in fortsatte energin finnas å jag har tagit rätt på all tvätt som låg. Ja e av den sorten att ja gärna lägger tvätten på hög i tvättstugan... men nu e allt inne å tvättmaskinen jobbar för fullt å tumlaren med så snart ska ja ta rätt på de oxå men de känns helt okej. De tar inte alls emot idag... de känns helt okej att grejja. UNDERBART.

Ska väl hitta på nå ätbart snart oxå å vidare fixa skridskor till Abbe....

Gör ni denna dag??




Kommentera här 3 st

Kommentarer
LINA VERONICA

det var ju tråkigt att höra. har samma relation till en gammal kompis ;(



idag ska jag sitta inne, det regnar här också nämligen...

2008-11-18 @ 12:39:49
Länk: http://linaveronica.blogg.se/
PerNilla

Usch ja vilket väder det är idag men man får försöka se det positiva med det ändå...kan ligga och lata mig och se film med sambon som är ledig idag :)

2008-11-18 @ 14:31:15
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
PerNilla

Hmm har ingen anning faktiskt vad det kan vara som spökar...får väl kolla upp det om det ej blir bättre om nån dag...Nu blir det film :)

2008-11-18 @ 15:05:32
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: