Lovade lite bilder...

Datum: 2008-09-11 Klockan: 19:01:19 Kategori: Allmänt

..å ja har tagit bilder men ja orkar inte just nu.... Efter jobbet idag så har ja å Daniel travat runt i skogen å plockat svamp. De va väldigt skänt å avkopplande... HUnden däremot förstår inte va vi gör å tycker de e urtrist. Va e de för hund ja har egentligen?? UDDA är fasen förnamnet bara.... hundar ska gilla skogen jö....

Jag har haft två bra dagar på jobbet... de har fungerat å ja har mått ganska bra. Ganska bra är bättre än dåligt.

Bara vetskapen om att ja ska gå ner lite i tid gör mycket. Pengarna skiter ja i för tillfället... hälsan e viktigare. Problemet e tyvärr kvar men ja blev väldigt stärkt idag när ja pratade med A..... Hon frågade varför inte ja som brukar säga ifrån säger nått till henne. Svarade som de va ja vare mig orkar eller känner att de tar... men nu fasen har ja bestämt att hon inte ska få ta mer energi från mig för hon är en energi slukare... å nu ska ja börja bita ifrån....

Nu ska ja fixa mat till de hungriga vargarna samt göra trolldeg till August å hans kusin Teodor som de kan dega med i helgen när mina snuttisar ska vara hos sina kusiner och faster å farbror...




Kommentera här 3 st

Kommentarer
Stefan

Det är rätt tjejen. Stå på dig och låt ingen högfärdig stropp komma åt dig. ;-)

Skönt att det känns bättre. Lite barnledigt på det här gör säkert att det är en ny och stark Tess som kommer ur det hela. :-)

2008-09-11 @ 19:28:06
Länk: http://jalonen.blogg.se/
CAT

Ja det blir svårt att bli av med problemet och som du säger roten finns kvar!

Och ibland vet man inte vilken väg man ska ta!

När allt var som värst med barnen, och ångesten hopade sig över mig och jag såg allt i svart och jag tillslut inte orkade ur sängen så fick jag ett recept på antideppressiva tabletter!

Det var emot allt jag trott på och det var med lika mycket ångest jag började äta dem!

Men då fick jag äntligen lugn i kroppen och inget såg så stort och jobbigt ut som det gjorde innan!

Och när jag slutade äta dem efter ca ett år så har det kännts lite bättre och attackerna är mer sällsynta nu...

Jag hoppas det ordnar sig och att du får rätsida på allt!

Kram

2008-09-11 @ 19:33:04
Länk: http://catmalou.blogg.se/
Jenny

Åh jag vill också plocka svamp :)

2008-09-12 @ 08:06:55
Länk: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: