Timmarna går för fort...

Datum: 2008-09-08 Klockan: 12:28:17 Kategori: Allmänt

Å ja hinner inte landa.. ja hinner inte med mig själv på nå konstigt sätt... Å regnet de är här för att stanna... ja blir lika chockad varje dag ja vaknar å hör regnet slå mot mitt fönster... Tänker:

-OJ regnar de idag?? De va mig något hemskt ovanligt.

I regn å rusk begav ja mig för att träffa sjukgymnasten på företagshälsovården...

En ung karl från de nordligaste delarna mötte mig... och ja kände mig omhändertagen och att han faktiskt fanns där för just mig.. oss vi som jobbar. Fick akupunktur och känner mig helt matt nu,, trött... De kan bli så. Nu kommer vi ses fem sex gånger å se om detta kan vara till min hjälp annars har de tagit in en massör fram till jul som kan hjälpa mig... Så vi kom överrens sjukgymnasten å ja att vi provar oss fram...

Sedan har ja vilat... Sedan ska barnen hämtas och de ska vidare till frisören och musikskola. Oskar e väldigt förkyld å hemma från skolan... den lille har rösten tillbaka å Albin verkar vara full av energi... spelade trummor hela dagen igår så de hördes över hela området och långt upp i skogen där vi vuxna letade svamp. Skulle tro att surgrannen snart lokaliserar ljudet å berättar för oss de vi redan anat oss till:

-Att i det här området spelar inte vi TRUMMOR.....

Att laga mat känna främmande... att göra något överhuvudtaget känns inte som ett alternativ så ja ska lägga mig en stund å bara försöka sova...

De va visst kaos på jobbet med men helt ärligt de skiter ja i för de tycker itne ja e mitt problem att lösa...

Har ni testat akupunktur? Erfarenheter?




Kommentera här 7 st

Kommentarer
Daniel

Akupunktur hjälper å lugnar ner. Rekommenderas

2008-09-08 @ 12:35:35
Länk: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Kattis

Du får ett mail av mig i kväll för jag kommer aldrig ihåg kontonr, hihi.

Ha det gott!

Kramisar



Kul att du blev nöjd.

2008-09-08 @ 12:50:33
Länk: http://kattis11.blogg.se/
jia

mmmm..lyssna på den här då..hade en mardrömm så var så hemsk å jätteverklig att jag ej kunde sova..så jag gick på akupunktur..å ja det löste sig med drömmen å sömmnen...jobbet...mmmm...säger inget så har jag inget sagt..ofta man trivs på sitt jobb?ha det gott...jia

2008-09-08 @ 15:32:08
Länk: http://jias.bloggsida.se/
H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

vissa har energi så det räcker åt alla. De har verkligen ringt runt och det är inte första gången

2008-09-08 @ 15:34:22
Länk: http://veckomagasinet.se
Pippi

Inner inte läsa så ingående vad du har skrivit idag. Ska hämta min son på fritids.



Min bror har tagit akupunktur under många år mot sin kroniska huvudvärk (nä, det är inte migrän han har). akupunktur är det enda som hjälper honom, han har annars testat det mesta. Själv har jag aldrig testat, gillar inte nålar...



Sorry, men nu måste jag rusa.



Ha det gott!

2008-09-08 @ 15:40:56
Länk: http://pippibears.se
Ang din fråga om sponsor "Hertiginnan..."

Postat av: Nu har Red carpet avslöjats!

Från: Julia Gatina ([email protected])

Skickat:den 8 september 2008 07:28:15

Till: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX



Hej,



Vi delar självklart inte ut några kort gratis.



För att få Red Carpet kort så måste man få hem tidningen Connoisseur och således ha en inkomst på 1,2 miljoner kronor eller ha en förmögen på 5 miljoner kronor.



Anne von Porat finns inte med i vårt medlems register och är således inte medlem hos oss.



Därefter har den rojalistiska hertiginnan raderat i sin presentation att hon erhåller Red Carpet kortet GRATIS!!!!!!!! Snacka om mytoman!!!!!!!!!!!!

anne

Jag testade akupunktur för skojs skull när yngsta barnet skulle födas. Det var bara som en värmevåg som spred sig från huvudknoppen till övre delen av kroppen. Det kändes skönt, men inte var det mer än så.

2008-09-08 @ 20:23:56
Länk: http://annnne.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: