Dagen som blev

Datum: 2009-04-21 Klockan: 20:02:00 Kategori: Allmänt

Dagen har varit riktigt tung. Har till å med svårt att äta. Ingen matslust över huvudtaget. Å då blir ju inte medicinen tagen som den ska eftersom den ska tas med mat. Jag VET att man måste äta men de är fasen inte lätt.... Så efter att jag med tvång gått för att möta sonen på skolan så ja fick en promenad hoppade ja i snygga jeans linne å tröja å så åkte vi till Karlstad ja å August för att hämta Daniel som pluggat på skolan hela dagen.

Ja e fortfarande såååå STOLT... tror han sa att de va SJU som fått VG på tentan å en av dom e HAN.... han hade ju skitbra på provet... bara nån enstaka som hade mera rätt än han. Men jobbigt för de som kuggade... en del med bara några få poäng från att klara godkänt nivån å de e ju jäkligt jobbigt. 60 % fick underkänt.

Tänkte bjuda min kära på mat.... Kinan vi skulle äta på va dock stängd... å många restauranger inne i stan e jäkligt dyra å vi hade ju lillen med oss... Men vi gick å kollade lite. Skulle bla ha bläckpatroner till skrivaren men ja fattar inte hur tillverkarna tänker. Patronerna är tillsammans DYRARE än va själva skrivaren är. Då har vi ändå en med scanner å allt ni kan tänka er. Tror vi skulle tjäna 50 spänn på att köpa  patroner å de e SJUKT. Vaddå köp å släng samhälle??? Kan väl för fan inte köpa nya skrivare stup i kvarten. Köpte bara svart å bestämde att de va billigare för Daniel å skriva ut på skolan.

Åkte ut till Bergvik där vi käkade god mat. Magen sa dock AAAAJ å stopp å ja blev gasig.. men ja kunde i alla fall gå i affärer... GLAD. August va mindre glad... han va trött å varm å allt va de nu kunde vara.

Jag ansåg att jag hade aldeles för liiite med trosor... men de tyckte inte Daniel... så ja fick bara titta.... :-(

Handlade lite här å där å nu sitter ja å surar för ja hittade en BIKINI på JC ja bara VILLE ha.... MEN... överdelen va inte min modell... nog för att brösten e små... å de är mindre nu sedan min viktnedgång.... men i DEN överdelen hade ja NADA... de försvann.... HO HO??? August e givetvis med i båset å säger:

-Mamma!!!!! Du har nog en BÄBIS i din mage....

-Nej August mamma kan inte få några bäbisar i sin mage mera.

- JO men titta va TJOCK du e....

TACK... jo jag e svullen tack ja veeeet... men brösten e fan inte svullna.

Efter att ha handlat div schampoon å diskborstar å trasor till husvagnen sitter vi i bilen igen. Säger till Daniel att ja vill att brösten ska va SNYGGA i en bikini... vill inte du?

-Jaaaa de vill ja säger han å ser sådär nöjd ut.

-ööööö??? Men alltså vill du att ja ska ha snygga bröst på stranden så ANDRA tittar på MIG??

-Jaaaaa de vill ja!!!

-hrm???? Alltså??? Vill du att andra ska titta på DIN frus bröst???

Ja de vill han... å så ska de va AVIS på att jag e just HANS fru som har såååå snygga bröst.

Man kan inte annat än LEEE.... å va förbannat nöjd att just MIN man tycker ja e så snygg.... hi hi hi.... MEN för de finns ett MEN.... bikinin hänger kvar för mina bröst va inte snygga i den.... Så ingen karl hade tittat efter mig... så ja får glida omkring i mina gamla... för i dom e brösten som tuuur e SNYGGA.... BLINK BLINK ( tycker Daniel alltså hi hi hi )

Hade gärna bjudit på en tuttbild här MEN för de finns ett MEN... ja tror inte Daniel hade gillat de....trots allt.... men denna som kommer e nog okej hi hi hi....



Jag å Ville på Öland.... tjejerna bakom satt å räknade hur ofta han sket... ha ha ha...



Kommentera här 14 st

Kommentarer
Mikaela - hockeyfru

Ja det blir ju en del jobb, men tänk vad skönt när allt är gjort sen! :)

2009-04-21 @ 20:05:51
Länk: http://thisismikaela.blogg.se/
Mikaela - hockeyfru

hehe, nej grejerna på din vind :P

hhe, varesig jag hinner få tag i ett jobb eller inte så ska jag försöka få ihop pengarna.

2009-04-21 @ 20:50:23
Länk: http://thisismikaela.blogg.se/
Blondiie

ja tänk när brösten var fina å magen platt... shose were the days.. i år blir det sopsäck!

kramis

2009-04-21 @ 21:00:56
Länk: http://blondiies.blogg.se/
Mikaela - hockeyfru

Jag kan tänka mig det! Tänk vad mycket skit man samlar på sig som man egentligen aldrig använder. Som när man är på ikea, man kommer ju alltid ut med något! Vi har flera hyllor därifrån som plasten fortfarande är på.. haha

2009-04-21 @ 21:17:26
Länk: http://thisismikaela.blogg.se/
anne

Ingen fara...Flammorna var inte höga men litet svårsläckta. Sen ville jag rensa stekpannan under och då blev det litet hett....

2009-04-21 @ 21:19:48
Länk: http://annnne.blogg.se/
soffie

va roligt att du orkade ut till Bergvik,

men guuu va jobbigt att magen blir så där,hoppas det går över snart,

läcker bild på papegojan å du,tänk sånna Kakaduor såg jag vilda i Australien i Sydney fanns de t.om inne i själva city,

jisses va de skränade!

2009-04-21 @ 21:45:34
Länk: http://soffie69.blogg.se/
Revolverbritta

Ja inte är allt placerat och i samma storlek som för 20 år sedan.......fniss!

God Natt!

2009-04-21 @ 22:02:03
Länk: http://revolverbritta.blogg.se/
Mamma Melissa

Jag beställde patroner från nätet (sökte "billiga bläckpatroner") kanonbilliga!!! I butik kostade de runt 200-300... jag betalade 39:- styck... och de var i brevlådan dagen efter!



Colorbob så hette företaget, nu kom jag på det!!:.))

2009-04-22 @ 01:01:53
Länk: http://mammamelissa.blogg.se/
Mindy

Godmorgon gumman.Man tackar för grattis hälsningen..allt är bra med mig denna dag.Ha en skön onsdag.kram

2009-04-22 @ 08:17:38
Länk: http://blondis81.blogg.se/
anne

God morgon! Har du hämtat/fått dina nya träskor? Jag håller på och intensivbehandlar mina hälar så att de inte skrämmer slaget på folk när jag ger mig ut i muna nya fina träskor! :)

2009-04-22 @ 08:22:00
Länk: http://annnne.blogg.se/
Pernilla

hahaha, han e ju ärlig iaf å säger att han e stolt över att DU e hans fru :) Jag beställde faktist en bikini från Halens igår å ett par jeans, kände mig nöjd, men det kommer första veckan i maj :(

E ju lääänge dit! Då jag beställer vill jag ha det helst dagen före jag beställt hihi



Nu ska jag fixa mig sen blir det jobb idag!



Take care Tess!



Kram Pernilla

2009-04-22 @ 08:37:24
Länk: http://anderspernilla.blogg.se/
Annica

Ja men det är den sidan det är kläder...



=)

2009-04-22 @ 08:50:50
Länk: http://spoile.blogg.se/
Mikaela - hockeyfru

haha kan tänka mig det! Ville själv göra lumpen förut och utbilda mig vidare inom det. Men det bleev aldrig någonting med det, tyvärr.

2009-04-22 @ 09:35:09
Länk: http://thisismikaela.blogg.se/
*Jenny*

Min mamma kom också underfynd med att patroner till hennes skrivare kostar lika mycket som själva skrivaren, det är sjukt !!!!

Tack för dina kommentarer, har skrivit om gårdagen i ett inlägg.

Kram

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: