Drömmar

Datum: 2009-04-20 Klockan: 10:52:55 Kategori: Tattoo

Haft en så obehaglig dröm i natt. Den gav sig inte å förföljde mig HELA natten. Fy ja mår skit av de där. Va e de som händer i mitt undermedvetna egentligen??

Sitter här i morgonrocken å måste ta tag i livet. Ta en dusch å borde sätta igång med min tattoo... ska åka ner dit tror ja så hon får rita upp nått.... Att få en tattoo när man mår som sämst brukar fungera bra....



Fan vilken obehaglig dröm... den satte sig å ja låg som klistrad vid Daniel i natt för allt kändes så vansinnigt verkligen. Jag va jagad... fy.... släpades å togs till fånga av någon som inte är elak alls... fyyyy.

**********************

Nej nya tag... MÅ bra å ner till tattoo... tror fasen inte de har öppet på måndagar ens... hrm...





Detta är Daniels egen hand... han har själv gjort denna bild efter ett foto han tog på sin hand...



Lev väl idag å KOMMENTERA så ja har lite att svara på... SKOJ vet ni...

Kommentera här 3 st

Kommentarer
Laura

Hej.

Inte roligt med sånna drömmar, är med skitsugen på en ny gaddning men det blir när Damien kommit. Sitter här o har altan dörren öppet och nuter av det fina vädret, Destiny leker för fullt med grann pojken. Hemlängtan kommer o går, jag saknar god hemlagad mat och kladdkaka och kanelbullar. Inte mitt kök så kan inte precis dra igång med storbak, men snart så hoppas jag få eget. De tycker det är lite konstigt att laga mat från grund, här är det vanligt med allt i påsar eller burk..vill ju inte vara otacksam så bara äta o se glad ut.

Känner mig också ensam och saknar ngn att prata och umgås med, du vet ju hur det är. Tänkte fråga grannen om hon ville ta med sin son som Destiny leker hela tiden med och gå på cirkus på ons kväll, men man är ju så rädd och sen är det språket med...nä då får jag skylla mig själv att jag känner mig lite ensam kanske? Konstig man är va, haha.

Ska göra lite lunch o sätta mig och läsa lite.

Kram

2009-04-20 @ 11:53:59
Länk: http://rockchickmamma.blogg.se/
Laura

Vi köper mycket tattoo tidningar och får inspiration ifrån. VEt inte ngn sida på nätet med kan också hålla utkik om jag ser ngt.

Jo, ibland laga jag till något gott, i veckan blir det iaf din köttfärsrulle, är såå sugen på den och det är ju en av både min o Rons favvisar.

Ingen mäklare som har ringt ännu:-(

Kram

2009-04-20 @ 12:16:05
Länk: http://rockchickmamma.blogg.se/
PerNilla

Hej. Usch inte skoj med sådana drömmar ju. Jag hoppas att du snart mår lite bättre igen. Kramis.

2009-04-20 @ 12:37:59
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: