Fan va ja e bra.

Datum: 2009-04-20 Klockan: 13:54:55 Kategori: Allmänt

Daniel cyklade med barnen på morgonen idag. Det gör att även ja va tvungen att cykla för att hämta sonen. Jag är ingen fantast av att cykla å grejjen är att de går förbannat bra att cykla någonstanns. MEN för de e är ett MEN är ju att de BARA å ENBART e uppför när man ska hem. Å de gör att de tar emot. Jag har ju NOLL kondis med... å ja har en latmask som flyttat in, å att ja dessutom varit grymt sjuk å förlorat massa vikt inte bara i fett utan muskler gjorde att de tog än mer emot.

Jag behövde även luft i mina däck å jag är ju inte den som e den.... så ja cyklade iväg. De som gjorde att de drog va att ja skulle åka förbi vid Rebecka å diskutera min tattoo.... Väl vid pumpstället på stationen så stod en bil parkerad där med två grabbar ätandes hamburgare. De LOG när de såg mig rulla in å dra ut pumpen.

HUR SKA DETTA GÅ? tänkte de....

De gick ju grymt bra tills ja skulle rulla iväg å bakdäcket va platt. MEN VA FAAAAAN!!!!!! pumpa lilla ja för mycket... tårarna var nära å stiga i ögonen.... ringer Daniel. Va gör ja? Går hem... JAG ORKAR inte... Han får mig att gå tillbaka för att pumpa igen. Pratar om nå pigg å grejjer...

Vid pumpen står två grabbar med hojjar....

-Ska du pumpa? Frågar den ena...

-MMMM ska försöka däcket e platt tror ja fick punka när ja försökte innan. svarar ja honom å gillar inte att ja inte KAN... KLARA att pumpa mitt däck. Jag e ju en tjej som klarar mig själv,,, kan de mesta....

- Jag hjälper dig, inte har du punka inte.... säger han å fixar mitt däck.

Jag e så förbannat tacksam å frågar om de e okej att åka nu.... de e kallt i luften. Han säger han e varm nu när han står still... Jag får skratta lite å säga att vinden E kall när man väl åker å speciellt denna tiden.... Han ler bakom visiret å säger att de går bra...

Jag hade velat säga... ja cyklar hem å byter kläder så åker ja med ett tag.... ååååå va gött de vore...



Men ja tackar bara å tar min cykel å trampar ner mot stan.

Tattoo studion är givetvis stängd på måndagar å de va de ja trodde så ja trampar vidare... ner till kondiset för att fika ensam. Sedan styr ja sakta cykeln till skolan å hämtar upp sonen. Benen KÄNNS när ja går trappan upp... men ja trampar ALLA förbannade backar hem... ja fixar de å ja e STOLT. Ja KAN å ja ska försöka bli bättre på att inte se hindren i att cykla nu när ja har en fin å bra cykel.

Lådan va full i fönsterkuvert... räkningar... ska kolla....



Cykeln... MEN som alla andra somrar så EFTERLYSER ja någon med HOJ som vill ha nån som sitter med bakpå... SNÄLLA ja vill åka MC!!!! Å ja lovar ja bjuder på en korv eller glass... ja e skitbra på att sitta bakpå å ja e glad å trevlig att ha som sällskap... Har inga större krav mer än att du kör säkert på vägen.



Denna har ja åkt många mil på....bakpå....


Kommentera här 4 st

Kommentarer
PerNilla

Tack, mm jag hoppas med att hostan och så ska ge med sig snart...trist att ej må bra.



Kram.

2009-04-20 @ 14:05:39
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
Mamma Melissa

Tänk vad snälla människor det finns! Och även om vi som tjejer känner oss "okunniga" så ligger nog stor del av den känslan hos oss... för jag tror inte att vi hade känt så om vi varit killar som inte lyckats lösa någonting på en gång...



Så det var strongt att ta emot hjälpen!:.))



Och tack för dina fina ord... du fick mig att le både en och två gånger.:.)

2009-04-20 @ 14:06:02
Länk: http://mammamelissa.blogg.se/
Petra

Tur att det finns människor som vill hjälpa fortfarande!! Så duktig du är å cyklar, men ta det lugnt för din kropp behöver byggas upp gradvis vet du, hihi!

Här är det bra med å husflytten börjar närma sig, bara 10 dagar kvar tills vi får nyckeln!!! Längtar så jag blir tokig å har hundra ideér hur allt ska göras. Har hittat köksbord nu å stolar å lite annat smått å gott!!

Hur har du det då??



kramar

2009-04-20 @ 14:20:55
Länk: http://glamouricious.blogg.se/
PerNilla

Mm det tar på krafterna, men hoppas att det går åt rätt håll snart.



Ha en fortsatt fin eftermiddag, kram.

2009-04-20 @ 14:38:08
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: