Häxa

Datum: 2009-04-09 Klockan: 21:46:18 Kategori: sjukhus/sjukdom

Jag har alltid anset mig vara en riktig häxa... av de stora måtten. Elak, svart hår ett jäkla humör å jäklar anamma som ser saker som andra anser sig inte finnas. Ja e ingen blond liten nätt försiktig brud... å visst de vore ju ibland så mycket enklare om man slapp min uppsyn.

Nu e de HÄXTIDER... å ja vill ta min katt fan för HON e besviken... hon messa mig innan att varfan matte e kvasten kaffepannan å mattehäxan???

Ja hon ligger ssom ett förbannade paket å törstar vatten, magplågor å pip i röven för att luften ska avgå.... gubbkalsonger å sjukhusshorta fylld till bredden med smärtstillande.

Klart kattfan går där hemma å surar Daniel hon vill till Blåkulla å Du e inte den som ska åka.... de e JAG, jag den avmagrade häxan BÖR ge sig av denna kväll... på en underbar flygtur till underbara häxors fest i månljuset. DET ska ja göra å inte ligga på detta visset.

Men nu ska ja slå igen de gröna... ringa trösta katten först å sedan försöka sova UTAN ångest. JAAAA Daniel ja ska släppa tankarna å ANDAS,, tack för att du påminner mig å för att du e underbara du... ÄLSKAR dig av hela mitt hjärta.

Å har ni andra lust... sväng förbi å pigga upp mig...



Kommentera här 4 st

Kommentarer
Susanne

Godmorgon!!! Skönt att du inte hade någon tarmsjukdom för det är inte alls roligt att ha. Ta och krya på Kram Susanne

2009-04-10 @ 06:51:18
Länk: http://vejers.blogg.se/
Maria

Fina söta Tess !

Vad jobbigt du har det nu, förstår din oro och ångest över att inte veta vad som är fel.

Svårt när man inte kan äta och inte får behålla nåt...



Hoppas att du snarast får veta vad som är fel och att du får rätt hjälp mot det, och att du får komma hem till din underbara familj :-)



Var rädd om dig !

Kram Maria

2009-04-10 @ 09:05:10
Länk: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Nickan

Vad bra att undersökningen gick bra! Hur har natten varit? Har du mycket värk nu också? Blir det fler undersökningar? Nu får de komma på felet så det får åtgärdas så du kommer på benen snart och får åka hem till din familj! Jag håller tummarna!//Annika

2009-04-10 @ 09:14:06
Länk: http://opelnickan.blogg.se/
Barnens Hjältar

Usch stackars dig.. Hoppas du känner dig bättre snart och Glad Påsk triots allt!

2009-04-10 @ 09:53:17
Länk: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: