Långfredag

Datum: 2009-04-10 Klockan: 13:14:20 Kategori: sjukhus/sjukdom

Å de e va de e,,, en LÅNG fredag. Jag har inte ens sett en sjuksköterska idag.
Jag är väldigt trött... seg i skallen å ja de går inte förklara.

MEN ja har inga diareer nu men jag äter försiktigt. Har ätit lite lax å vi får se hur de går. Igår kom värken i magen ett par timmar efter att jag ätit.

De e ganska okej väder så fönstret står öppet ja njuter av mina fina tulpaner å ja ser någon fammiljefilm på fyran. Ska försöka gå ut lite sedan så ja får känna vad ja orkar.

Kommer ingen läkare med några svar på hela helgen vill ja få permission å åka hem lite. Jag blir inte frisk av att ligga såhär. Jag får ju inga provsvar i alla fall nu när de e helg.

Det känns som om de blir en låååång fredag å jag lovar.... jag vill hem, jag vill må bra.



fy jag har magrat massor... Visst vill man tappa lite men nu e de inte skoj....formerna försvann... å oron över varför ja blev såhär sjuk lämnar mig iingen ro.

GLAD PÅSK på er!

Kommentera här 3 st

Kommentarer
Ramnissan/E-C

Det är aldrig kul att tappa vikten på fel sätt..uscha..



Skönt att diaréerna har gett sig lite iallafall. Det tyder ju på att magen börjar bli lite medgörlig trots allt:)



Håller tummarna för att du får åka hem på permis över helgen och att du får svar på vad som felas dig nästa vecka.



Nu ska jag packa ihop det sista och åka till Lanna och umgås med min Mamma och Lillebror hela helgen. Det ska bli så skönt att få göra det igen efter så många år!



Kraaaam och krya på dig!

2009-04-10 @ 13:24:33
Länk: http://ramnissan.se
Anki

Försök att ha en bra påsk du också.

Kram Anki

2009-04-10 @ 13:38:12
Länk: http://lamasen.blogg.se/
britten

jag förstår dig sååå väl...magrade själv lite för mycket under en tung period och det är inte så kul...hoppas hoppas du ska få känna dig bra nu under permis...många kramar

2009-04-10 @ 18:34:20
Länk: http://pyrobritt.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: