Webbshop....

Datum: 2009-04-22 Klockan: 10:05:28 Kategori: Musik

Besök gärna denna WEBBSHOP som har massa coola å annorlunda kläder å grejjer till HELA FAMILJEN....

http://spoile.spreadshirt.net/-/-/Shop/    

Helt klart värt ett besök för er som vill ha lite kläder med snygga tryck å det som sticker ut.


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

De e lättare att vakna när solen skiner. Idag skiner den igen å ja hoppas jag ska ha lite lite mera energi för att orka dagen. Husvagnen står som prio ett men just nu softar ja lite i den rosa... som ja brukar. De e gött. Katten ligger i knäet å hon har ju tillbringat HELA natten hos matte.... hrm de händer ju ibland... man kan knappt röra sig för HON tar upp hela sängen...

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Låg å tänkte tillbaka på lite goa minnen igår. Tänk att nästa sommar e de TIO jävla år sedan ja såg Barbados FÖRSTA gången.



Wiktor saknas på bilden...

Jag hade hört nån låt.. Se mig å Kom hem... vi va ett gäng tjejer som skulle på Logen... min första gång,,, tro de eller ej. Vi ramlade in lite runda under fötterna å de spelade å mer va de inte med de. ALLA är ju liksom där så man springer runt å HEJ e DU här... länge sedan osv.... Så säger en av tjejerna att BASISTEN e MIN smak... ja på DEN tiden visste alla va ja gillade. Idag e smaken deffenitivt lite annorlunda...  Ja brydde mig inte nämvärt utan klängde mig längst fram å bestämde mig för att flirta med Magnus. Å jooo ja försökte verkligen men fick INGEN som helst respons på detta.... inget intresse för en halvfull 25 åring som stod där.... så ja sneglade på den där basisten... å fy faaan han va ju grymt snygg.... Sorry har inga av de bilderna i denna dator men KAN leta på dom senare....

Å HAN basisten han hängde på med flirtandet. För han e sån.... han bjuder på sig själv å e sååå mysig. Så ja dummade mig i publiken å han skrattade å hängde på från scenen.

När de va klart för kvällen.... så kommer de alltid ut på scen för att träffa dom som vill prata. ALLTID. Killarna i Barbados e skittrevliga å finns för sina fans. Så kom en tjej med typ FEM fotoalbum som basisten skulle kolla i....idag kan ja förstå va plågad han va men han biter ihopa å tittar på bilder,, förmodligen på sig själv i pärm efter pärm. Ja glider fram å undrar va han heter....

-Peter.

Han heter Peter.... hrm hur ska ja få prata mer??? Lånar en cigg å frågar honom om eld när han passerar,,, nu har vi missat bussen hem å kommer få gå till byn. Ingen bryr sig.

Att fråga Peter om eld va ju en riktig grej de... ja fick en föreläsning om va FARLIGT de va å röka å de spelade föga roll att ja berättade att ja inte rökte... va skulle han tro???

Vi pratade en stund ja försökte få lift med DERAS buss.... å så kramar han om mig.... stoppar näsan i halsen å ger mig en PUSS!

Jag finner mig när han traskar iväg å säger:

-Hörrö! Ska ja ha en puss ska de fan va på munnen!!!

Han vänder sig om,,, LER tar de få stegen tillbaka å ger mig en PUSS på munnen.



Veckorna efter åkte ja å Albin å en kompis ner på en stadsspelning de hade. Hon trodde inte mycket på min historia.... Men när Pp ställer sig på scen för spelningen så pekar han på mig å vinkar.... Har underbara bilder från denna spelning å de va coolt att han mindes just mig.

Sedan har ju han varje gång han körde MOVIESTAR av Ted Gärdestad pekat på mig under en rad i texten....

WHEN YOU ARE SMOKING YOUT CIGGAR.... ( sorry stavningen men ändå ni fattar )

Så detta med cigg de fick ja äta upp... idag vet ja ju att Peter e storkonsument av SNUS men de visste ja inte då så ja kunde inte ge igen.

Han har ett underbart sätt..... Han har alltid ändrat i texter pekat på nån i publiken å fått en att skratta gott.... Som i Fibban brud.... ha ha ha.... Under året ja väntade August fick ja alltid sitta på scenen vid hans förstärkare så ja inte skulle bli klämd längst fram.... August sov gott imagen HELA spelningen.... började sparka först när ja lyssnade på tex KENT i bilen.

Han har gett så mycket glädje å hopp till mig genom åren å så mycket de gjort för mina grabbar de e grymt.

TACK Peter!!!!



Ungefär såhär såg han ut DÅ för tio år sedan då vi va 25...



Detta är nyare... från gruppen 5th Sonic Brigade som lanseras nu tillsammans med Marcus Öhrn.



^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

 
Johan från Nifters å Peter


Kommentera här 8 st

Kommentarer
*jenny*

Tack för länken, den sidan ska jag kolla in.

Jag äter voltaren nu, dem hjälper tycker jag !

Kram

Mikaela - hockeyfru

haha, ja jag vet ju hur tuff mín syrras kille känner sig för han är polis och med i insatsstyrkan, kan bara tänkte mig hur din man känner sig ;D

2009-04-22 @ 10:19:52
Länk: http://thisismikaela.blogg.se/
Mikaela - hockeyfru

hehe, ja det tvekar jag inte om att han är :)

2009-04-22 @ 10:25:13
Länk: http://thisismikaela.blogg.se/
*jenny*

Jag blir hemma idag, troligen imorgon, tar en dag i taget men jag skulle gärna vilja jobba på fredag. Ingen höjdare att ligga hemma.

Kram

Stefan

Hej vännen.

Jo jag blir hemma och tar det lugnt. Febereländet vill inte riktigt ge med sig :-(

Ska väl försöka slipa väggen i köket, men det får nog bli allt idag.

Hur är det med dig i dag då tjejen?

Kram

2009-04-22 @ 10:49:09
Länk: http://jalonen.blogg.se/
Annica

Tack tack! Jo jag har ju tänkt ett tag att jag ville öppna en webbshop men inte vetat hur riktigt men nu så!! Tittade du på The Secret? Jag har nu dragit till mig min webbshop, helt plötsligt så fanns möjligheten bara där rakt framför snoken =) Det är kul när man märker att det värkligen funkar... Hoppas att ni mår bra annars! Kramar



Tack för länken värkligen super gulligt!!

2009-04-22 @ 13:28:36
Länk: http://spoile.blogg.se/
Johan

Mysigt med katten i knät =) finns inte mycket mysigare =)



Hm, Barbados är väl inget vidare, men det låter som grymma minnen =) Sånt glömmer man aldrig! =)



Han heter Peter finns det en låt som heter =P

2009-04-22 @ 22:08:44
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Helen

Ha vad kul....ja han är inte fy skam.

Fin att se på :-)

2009-04-22 @ 23:18:11
Länk: http://gussilago.bloggagratis.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: