DREGEN

Datum: 2009-08-01 Klockan: 21:32:00 Kategori: Allmänt

ÅÅÅÅÅÅ jag Älskar min karl som satte på teven OCH fyran.....

För när jag traskade förbi började Berg flyttar in.....

Jag hör till DREGEN och formligen slänger ifrån mig det jag har för händer och slänger mig GLATT i soffan då detta är en repris och ett program som JAG missat eftersom jag så sällan ser teve. Fyran e också inte så generösa som andra kanaler med att låta oss se programmen på nätet. Jo de har program där men just detta kunde jag bara se i små klipp eftersom jag som sagt total missade och jag tror de bara visar en vecka efter.

NU fick ja se de....

Å jag blir lika KÄR VARJE gång... Behöver ja säga att ja älskar SKITIGA rock killar som DREGEN å Nicke Borg å Peter Samulesson?

Att sedan deras raka motsats va på Grönan sedan i form av Carlsson å man fick lite Barbados riff oxå gjorde att man blev en aningen gladare än innan.

Sonen såg programmet när det gick förra gången och berättade glatt om de roliga klippen när Dregen levde Carinas liv.... Jag skrattade gott när Look och Dregen vänslades i sängen och Sonen va ju mer impad när Carina slog sönder Dregens gäststuga....

Men hans målande beskrivning av Dregens hus bprde ja maila honom....

-Han bor som i ett hus, som en villa..... med vita kanter.

( Ett litet rött hus med vita knutar i skogen)


Bild: Dregen

Rekomenderar deras biografi BLOD SVETT & DÅRAR. Mycket läsvärd för vem som helst.




Bild: Dregen på Wickan i Karlskoga. EGEN bild. Efter denna spelning fick jag faktiskt ett mail av honom... De va cooolt.




Kommentera här 6 st

Kommentarer
anna

visst var det bra det programmet? jag tycker att det var så himal bra gjort att dom visade människan Dregen, för de flesta dissar honom direkt pga utseendet, det är inte så många som är så toleranta som du! Sen älskar jag hans och Pernilla Anderssons låt, Jag och min far också, så himla bra!

2009-08-01 @ 23:03:11
Länk: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan
Alina

Hej! =) vet inte om min förra kommentar kom fram så vet inte om du kommer ihåg mig men i like your blogg! kramar

2009-08-01 @ 23:37:26
Länk: http://musicrecord.blogg.se/
Johan

Berg flyttar in, det är ju urdåligt ju! hehe



SV: Haha, okej då, äh, jag vet inte, du kanske inte är så ungdomlig då, men jag tycker inte det känns som du är 35 eller vad du är. Eller så är det jag som är så gammal metalt sätt eller vad man säger...



Jag har ju sett, så man vet ju hur saker och ting ser ut vetdu. Så man vet ju vad som är sexigt och inte, men känna på saker och ting kan ju vara sexigt det med =) och jag, man får väl hoppas att man får känna någon gång... =)

2009-08-02 @ 00:20:10
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
anne

Vad vet jag, vad vet jag...Men så här rakt av, så kan jag väl konstatera; inte min typ.

2009-08-02 @ 09:13:49
Länk: http://annnne.blogg.se/
Malin

Ha ha ha jag läste lite för fort, tyckte det stod Nick Borgen : )

2009-08-02 @ 10:27:54
Länk: http://surrfia.blogg.se/
Monkey

hihi min kompis säger och tycker samma sak om honom ;P

2009-08-02 @ 12:29:17
Länk: http://www.monkeypig.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: