Fem frågor och svar....

Datum: 2009-02-13 Klockan: 17:33:26 Kategori: Allmänt

Jag har blivit utmanad av jonas... jag brukar aldrig anta dessa utmaningar men OKEJ jonas ja gör ett undantag för DIN skull.

Publicera ett inlägg i din blogg (eller skriv en kommentar på detta inlägg om du inte har en blogg) där du tar ställning till följande frågor och glöm inte att MOTIVERA ditt svar:
1) Bästa artisten/gruppen genom tiderna?
2) Vad borde du sluta med?
3) Vilken egenskap/personlighetsdrag hos andra människor irriterar dig mest?
4) Om du måste välja att utföra en av desa aktiviteter-vilken väljer du: fallskärmshoppning, forspaddling, bergsklättring eller en vandring i djungeln?
5) Vart går drömresan-och med vem/vilka?
När inlägget är publicerat så skriv en kommentar till detta inlägg med en länk till ditt eget inlägg.

Mina Svar:

1. Barbados,, GAPFLABB.... de e grymma live å de har gett mig så förbaskat mycket genom åren så därför tar ja just dom.

2. Äta massa onödigt godis. De både kostar å e jäkligt onädigt helt enkelt.

3. När man inte säger rakt ut vad man menar/tycker utan försöker linda in saken man vill ha sagd. Bättre säga direkt så blir de inga som helt missförstånd eller vara tyst. Och att man STÅR för vad man tycker givetvis.

4.Jag är då rakt ingen äventyrare men tar djungeln... KAN få se någon fin gojja.

5. Jag har alltid velat se Australien så ja åker dit för att se alla kakduor å tar med min make å mina barn å MAMMA.


Sedan ska man utmana några andra... men eftersom ja knappt kan länka så utmanar jag alla er som har lust!!!


Kommentera här 2 st

Kommentarer
Lena

Astralien skulle jag också vilja åka till någon gång :)



Ha en härlig kväll, kram!

2009-02-13 @ 17:53:32
Länk: http://lenakald.blogg.se/
Jonas

Najs, Australien är en favorit som jag oxå skulle vilja åka till. :)



Kul att du antog utmaningen...Kram

2009-02-13 @ 21:40:20
Länk: http://jomari.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: