Glömska moster

Datum: 2009-02-21 Klockan: 20:52:18 Kategori: Allmänt

Tidigare skrev lilla jag att ja TRODDE ja hade med allt å de ja GLÖMT var inte viktigt..... hrm harkel.... Allts tog ffram kameran å skulle ta lite bilder... har lovat... Maken säger:

-Du glömde väl inte minneskortet?

Jag ger honom blicken "klart ja inte har va tror du?" men måste ju kolla.... för ja veeet att ja tog de ur datorn MEN kände att ja visste att vi tog ju outfitsbilderna,,,, å jooo de sitter kvar i datorn. TUUUUR vi e i storstaden å att de har de öppet på söndagar å att vi upptäckte de,,, bara köpa ett imorgon,,, tyyyp.

*********************

Daniel e tröttis,,, de tog väldigt på honom att vara på eftersök 12 timmar igår. Så vi valde att gå till en nära beägen restaurang nu ikväll där vi njutit av Kina  mat. Det enda minuset var väl att våra bordsgrannar var ett gäng högljudda kärringar.... ja herre min je,,,,, å nu e vi åter på rummet å tänker njuta av varann de e ju fasen inte så illa trots allt å se lite film här...

Morgondagen funderar vi över.... Jag har aldrig varit på Naturhistoriska så vi funderar på Cosmonova.... ska bara se hur vi tar oss dit.... de e ju en bit utanför stan de. Annars blir de ju slottet... skulle vilja båda men nja en sak får de nog bli....

De blir cosmonova... å DINOS ben de vill ja seeee iiiiiiii..... fanns massa å  se så vi har nog att göra...På cosmonova kommer vi se DEEP SEA.

Nu blir de film.

Kommentera här 4 st

Kommentarer
anne

Undrar om jag är den enda som har somnat på Cosmonova..? Inte en, utan flera gånger... Annars är Naturhistoriska en klar favorit! :)

2009-02-21 @ 22:20:02
Länk: http://annnne.blogg.se/
anne

Joo, det var en film om stora barriärrevet ena gången och det var vatten och bubblor och en skön fåtölj satt jag i och så plötsligt...Zzzzzzzzz.....

2009-02-21 @ 22:45:10
Länk: http://annnne.blogg.se/
anne

Hotellfrukost på gång?

2009-02-22 @ 10:28:55
Länk: http://annnne.blogg.se/
PerNilla

Hoppas verkligen att ni haft en bra och skojig helg =) Kramis.

2009-02-22 @ 15:20:52
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: