Listan

Datum: 2009-02-10 Klockan: 20:11:08 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Då har jag snart jobbat klart.

Idag har vi gjort allt klart jag å min elev å hon har klarat sin första APU. GALANT!

Snart bär det iväg hemåt å tänka sig jag har snart bott ifrån byn i ett år. Första mars flyttade jag permanent därifrån och jag har inte ångrat mig en sekund. Jag stortrivs där jag bor nu både i staden och bostadsområdet i huset och med min man.... Det kunde inte blivit bättre. Tänk att det kunde bli så bra som det blev till slut. Det trodde jag inte när jag separerade från min förra kille.

Nu ser jag framtiden mycket ljusare. Tänk att livet kunde bli så mörkt när jag trodde det skulle bli bra då... nu äntligen har man återigen funnit den lycka man förtjänar.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Listan:

Hjälp mig orka med den värk jag har i kroppen även imorgon
hjälp mig klara det möte jag har imorgon
Hjälp mig vara stark i de situationer jag möter under morgondagen

Jag är så tacksam över alla skratt idag
Jag är tacksam över min mamma å Daniel å August som ger mig så mycket glädje
Jag är tacksam över Oskar å Albin som ger mig så mycket.... TACK underbara ungar för att ni finns

Jag är generös mot de mina
Jag är stark
Jag är bra på och jag vågar att säga ifrån
Jag är en glad och pigg tjej fast jag inte mått bra idag
Jag duger precis som jag är

###############################################################




Kommentera här 1 st

Kommentarer
Barnens Hjältar

Bra med positiva listor!

Hoppas du mår bra !

2009-02-10 @ 22:46:52
Länk: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: