Massage å ryggont

Datum: 2009-02-10 Klockan: 10:35:58 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Dåså... då har jag varit iväg å fått massage. Eftersom jag har grymt ont nere i korsryggen fick även den sig en omgång å ja de va ju jättespänt där. Å nu har ja jäkligt ont. Funderar på VAD man gjort men ja misstänker bla sängen samt att när spänningar släpper på andra ställen så kan värken visa sig på andra.

Jag har nu vilat å legat på lite värme och jag har tagit en å annan värktablett. Hade itne mycket att välja på om ja säger så. Får se var detta slutar... det känns minst sagt inte bra.



Hoppas de släpper snart och jag ska försöka åka och köpa mig en ny madrass till sängen så det inte är det som spökar. Den jag har har man haft ett bra tag och de slits ju  ut.



^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Hoppas jag mår lite bättre imorgon då jag är ledig. Ska försöka åka och hälsa på Pontus och Annica då de fått en liten juvel vid namnet Alexander. Så kul med lite nytt tillskott i familjen å August bara pratar om bäbisen. Han är så nyfiken å tänker ge honom ALLA sina gosedjur... hrm jo visst de lär han ångra senare på kvällen ha ha ha...

Nej nu ska ja rasta min vovve, vidare ge mig iväg å köpa en liten sak till min elev samt fara till byn å jobba.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Vad gör ni denna dag?? Dela gärna med er....


Kommentera här 3 st

Kommentarer
linda

ja precis :)

2009-02-10 @ 10:36:40
Länk: http://lindanord.blogg.se/
Camilla

Hallå!



Det var ett tag sedan jag var in här MEN vad fin bloggen har blivit...



Hoppas att det ryggonda släpper snart... För jag vet att det INTE är kul...



Ha det gott!

2009-02-10 @ 10:42:58
Länk: http://gevalium.blogg.se/
Anonym

härligt med bebisar :).. syster får ju snart då ska jag gosa :P..

Idag kommer min mama så ska spendera dagen med att täda undan då hon är perfektionist & ska visa att vi inte har stökigt hema ;).. haha!

kommer du in på den skyddade bloggen föresten?



ha en underbar dag & hoppas ryggvärken släpper snart!



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: