Onsdag... ledighet

Datum: 2009-02-11 Klockan: 08:59:11 Kategori: Allmänt

Idag är jag ledig. Men uppe å har kört August till skolan. Jag har rastat hunden å ja ni vet allt sånt man måste varje dag. Grejjen är att jag inte är helt hundra men har ett ganska fullspäckat schema men ska försöka hinna vila mellan varven.

Bla har jag tid hos läkare idag och vi ska på stan jag å mamma så fort de öppnar å kika lite och handla någon sak till lille Alexander. Sedan ska vi å hälsa på hos dom i eftermiddag då Daniel kommer.

Snön har börjat falla igen ute..... å vi har ganska mycket snö redan.



Ber alla er som är inne på min blogg under dagen att KOMMENTERA.. de kul å se vilka ni är som läser.... så SNÄLLA gör de!!!!




Kommentera här 3 st

Kommentarer
Anki N

God förmiddag här kommer jag.

En ledig dag har du, skönt hoppas jag, även om man alltid har en massa som ska göras de där dagarna man är ledig från de ordinarie.

Vi fick ingen snö vi, fast de varnade för redigt oväder...humm

Nu ska jag traska vidare. Ha en skön ledig dag.

Kramiz Anki N

2009-02-11 @ 10:48:11
Länk: http://herrnilssonsfru.blogg.se/
PerNilla

MM hopppas med på det!!



Här är en med en del snö nu, första riktiga snön som ligger.



Hoppas du får en fortsatt bra dag, kramis.

2009-02-11 @ 11:47:47
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
Jenny

Jag läser din blogg, men det vet du ju =)

Hoppas allt är bra med dig vännen ?!

kram

2009-02-11 @ 20:21:33
Länk: http://livetsomfru.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: