Sova, att vara annorlunda

Datum: 2009-02-04 Klockan: 21:10:26 Kategori: August/barnen/Autism

Nu kryper ja ner... e mer än helt slut. TACK alla där ute för att ni finns!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NI gör mig stark....



Alla är vi värdefulla å duger precis som vi är... gula röda vita blå. Å vem är inte en aningen annorlunda från alla andra??? för vem bestämmer vad å vem som är normal? Å vill vi vara som alla andra? Klart vi inte vill,, men vi vill vara lika mycket värda som alla andra å må lika bra och ha de lika gott som alla dom som har det lite lite lättare för sig.

Men ja kommer bära ryggsäcken å vi kommer fixa allt vi måste.




Kommentera här 4 st

Kommentarer
anne

Vi var på Singing Bee och där var en kvinna som påminde om dig, men visst såg jag att det inte var du, men ändå..Jag tänkte på dig! :)

2009-02-04 @ 22:37:08
Länk: http://annnne.blogg.se/
CAT

Ja det är så underligt att man fixar det man måste!

Men det är så skönt när man lär sig säga nej.

Jag gör absolut inget utöver det jag måste.

Som föräldrarmöten,fixa julfester i skolan,istället för att sälja lotter för förening betalar jag "insamlingen" i pengar osv.

Jag har sagt att min energi ska gå till att fixa det jag har hemma =)

Har haft mina funderingar...

Blir man född som en stark människa och klarar det man måste eller blir man stark efter resans gång och de livserfarenheter man har?

Och stark innebär inte att man aldrig rasar ihop och att man inte vill skrika och inte tycker livet är ett jäkla skit ibland!

Stark innebär att man reser sig igen! =)

CAT är mina initialer i mitt namn men jag heter egentligen Angelica ;)

Och det känns som du¨säger ganska dumt ibland att inte veta namnet på en "bekant" man haft mycket kontakt med!

Men nu vet du =)

ha en bra dag!

Kram på dig vännen

2009-02-05 @ 14:02:40
Länk: http://catmalou.blogg.se/
Maria

Heeej=) Är klar med din header nu=) Så du kan väll logga in på msn när du har tid!



Kram!

2009-02-05 @ 14:07:10
Länk: http://designbyristo.blogg.se/
Maria

Bättre jag lägger upp den där när du godkänt den och kan se helheten=)



Men logga in när du har tid du, det blir jättebra=)

2009-02-05 @ 14:36:34
Länk: http://designbyristo.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: