Utmaning...

Datum: 2009-02-20 Klockan: 08:01:47 Kategori: Allmänt

Den här utmaningen fick jag från Lotta

4 favoritprogram..

Oj.... ja som knappt ser på teve...

Lets Dance


4 saker jag gjorde igår..

Jobbade
lyssnade på Arn
bytte sängkläderna
badade

4 saker jag ser fram emot..

Stockholm å träffen med Katy Perry
Sommaren och våren
ledigheten som väntar
August utrednig ska bli klar


4 favoritrestauranger

Vår tai resturang här i stan
Kafferian ute på Marieberg
Jensens Buffhouse ( vet ej om de stavas så... )
Max ha ha ha ha....

4 saker på min önskelista

En lugn framtid
Att få må bra några fler dagar än nu
Få se Australien
Att vi har inrett vinden


4 personer jag utmanar..

Alla er som känner er manade!!!


Kommentera här 1 st

Kommentarer
Söderlund

Mäktigt!!

Stod det "bring a friend" ?! :) Haha.

Jag skulle kunna döda för att få följa med...

Infacts, jag är faktiskt inte Sthlm just nu :)

2009-02-20 @ 11:37:59
Länk: http://robinsoderlund.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: